// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

فیل اسپنسر: دوست دارم بازی Final Fantasy XIV برای کنسول ایکس‌ باکس وان نیز عرضه شود

آخرین نسخه‌ی منتشر شده از سری Final Fantasy در سال ۲۰۱۳ با نام Final Fantasy XIV: A Realm Reborn منتشر شد. به تازگی فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس‌باکس وان کمپانی مایکروسافت، از علاقه‌ی خود نسبت به انتشار این بازی برای ایکس‌باکس وان می‌گوید. با زومجی همراه باشید.

آخرین نسخه از مجموعه‌ی Final Fantasy، در سبک چند نفره‌ی آنلاین کلان (MMO)، با نام Final Fantasy XIV: A Realm Reborn در سال ۲۰۱۳ برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن منتشر شد. پس از گذشت این مدت، فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس‌باکس وان کمپانی Microsoft، مشتاق است این بازی را بر روی کنسول انحصاری مایکروسافت بازی کند. ابراز علاقه‌ی وی در پاسخ به سوال یکی از طرفداران بود که از اون پرسید نظر شما چیست اگر بتوانید بازی Final Fantasy XIV را بر روی ایکس‌باکس وان بازی کنید؟ اسپنسر نیز اینگونه پاسخ داد که من بسیار مشتاق هستم که Final Fantasy 14 را با این کنسول بازی کنم.

این مساله از زمانی قوت گرفت که مایکروسافت اعلام کرده که احتمالا امکان بازی بین پلتفری را بین شبکه‌های ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن نت‌ورک فراهم خواهد کرد. در این راستا، نائوکی یوشیدا، کارگردان بازی Final Fantasy XIV، چند سال گذشته اعلام کرده بود که آماده است این بازی را به کنسول ایکس‌باکس وان بیاورد و تنها منتظر آغاز بکار سروری است که از بازی بین پلتفرمی پشتیبانی کند.

در سال ۲۰۱۰ که بازی Final Fantasy XIV منتشر شد، تقریبا رکورد ناامید کننده ترین شروع را در این سری به نام خود ثبت کرد. اما کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده‌ی این بازی، ناامید نشد و در سال ۲۰۱۳ نسخه‌ی فوق‌العاده‌ی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn را منتشر کرد که تا به امروز نیز توانسته محبوبیت خود را حفظ کند و به یکی از انتخاب‌های طرفداران سبک MMO تبدیل شود، بطوری که در مطلب دیگری در زومجی از تعداد ۵ میلیونی کاربران این بازی مطلع شدید. البته با تمام این اوصاف، قبلا در خبری دلایلی برای عدم انتشار این بازی برای ایکس‌باکس‌ وان را گفتیم.

دیدگاه‌های خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده