نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۱

کارگردان Spider-Man 3 هم به بد بودن این فیلم اعتراف کرد

تقریبا تمام اهل سینما به بد بودن فیلم Spider-Man 3 اعتقاد دارند. اما نظرتان در رابطه با زمانی که کارگردان این فیلم هم به این مسئله اعتراف کند چیست؟ سَم رِیمی، کارگردان فیلم Spider-Man 3 در مصاحبه‌ی اخیر خود به بد بودن فیلم Spider-Man 3 اعتراف کرده است. با زومجی همراه باشید.
رِیمی در رابطه با این فیلم گفت:
فیلم Spider-Man 3  زیاد خوب از کار در نیامد. سعی کردم فیلم خوبی بسازم، اما به شخصیت‌های فیلم اعتقاد نداشتم، بنابراین طرفداران Spider-Man باید این مسئله را بدانند. اگر کارگردان عاشق کاری که می‌کند نباشد، مردم هم فیلم را دوست نخواهند داشت.
رِیمی نظر خود را در رابطه با مشکل اصلی این فیلم هم گفت:
فکر کنم بالا بردن استانداردهای فیلم پس از Spider-Man 2 کار اشتباهی بود. من باید با همان شخصیت‌ها و روابط آن‌ها کار را ادامه می‌دادم و سعی نمی‌کردم آن‌ها را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان دهم.
در طول مصاحبه، شخصی که با ریمی صحبت می‌کرد عقیده داشت فیلم Spider-Man 3 آنقدر هم بد نبوده، اما رِیمی در جواب این شخص کلمه‌ی «افتضاح» را برای توصیف این فیلم به کار برده است. برخلاف عکس‌العمل طرفداران و کارگردان فیلم Spider-Man 3 نسبت به این فیلم، میانگین امتیاز آن در وبسایت راتِن تومِیتو ۶۹ و متاتریک ۵۹ است. علاوه براین، Spider-Man 3 به فروش ۸۹۰ میلیون دلاری و بیشتر از دو قسمت اول دست یافت. بنابراین به‌نظر زیاد هم نمی‌توان آن را فیلم بدی نامید. نظر شما در رابطه با این فیلم چیست؟‌ آیا با صحبت‌های رِیمی موافق هستید؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده