نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

فیلم برداری قسمت دوم فیلم جان ویک پاییز امسال آغاز خواهد شد

تاندر رود، سازنده فیلم اکشن بسیار موفق جان ویک امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که فیلم‌برداری قسمت دوم این فیلم پاییز امسال آغاز خواهد شد. با زومجی با جزئیات خبر همراه باشید.
کار فیلم‌برداری جان ویک ۲ که دنباله‌ای بر فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۴ اکران و با برخورد گرم منتقدان مواجه شد، پاییز امسال آغاز خواهد شد. در این فیلم که یک فیلم اکشن انتقامی است، کیانو رییوز برای ایفای نقش جان ویک باز خواهد گشت. همچنین کارگردانی فیلم نیز بر عهده دیوید لیتچ و چد استاهلسکی است و درک کولستاد وظیفه نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارد. رئیس کمپانی لاینزگیت که همانند قسمت اول، وظیفه انتشار فیلم را بر عهده دارد در باره قسمت دوم فیلم گفت:
به دلیل استقبال زیادی که از طرف تماشاگران و منتقدین از فیلم جان ویک شد، ما پی‌ بردیم که هنوز داستان‌های زیادی درباره این شخصیت وجود دارد که می‌خواهیم برای طرفداران تعریف کنیم. ما خیلی‌ از این موضوع که کیانو، دیوید و چد برای ساخت قسمت دوم فیلم باز گشته‌اند خوشحال هستیم و به تماشاگران قول می‌دهیم که در قسمت دوم آنها شاهد فیلم هیجان انگیزتری خواهند بود.
قسمت اول جان ویک، با بودجه‌ای معادل با ۲۰ میلیون دلار ساخته شد و توانست در باکس آفیس جهانی‌ به فروشی معادل با ۷۸ میلیون دلار دست یابد. همچنین این فیلم در شبکه نمایش خانگی به موفقیت عظیمی‌ دست یافت. هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان این قسمت اعلام نشده است اما در صفحه رسمی‌ این فیلم درباره داستان جان ویک ۲ اینطور نوشته شده است:
تماشاگران دوباره شاهد حضور جان ویک، آدمکش افسانه‌ای در قسمت دوم این فیلم اکشن انتقامی خواهند بود.
هنوز تاریخ اکران مشخصی‌ برای فیلم جان ویک ۲ اعلام نشده است. آیا شما برای دیدن قسمت دوم این فیلم لحظه شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده