نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کریس ایوِنز، بازیگر فیلم Captain America: Civil War از آینده فیلم های سوپرقهرمانی می گوید

استیون اسپیلبرگ، تهیه‌کننده بزرگ هالیوود، اخیرا در صحبت‌های جنجالی خود اعلام کرده فیلم‌های سوپرقهرمانی در نهایت به محصولاتی خسته‌کننده و تکراری تبدیل خواهند شد. در ادامه با زومجی و صحبت‌های متفاوت کریس ایوِنز نسبت به این ادعای بزرگ همراه باشید.

کریس ایوانز، بازیگر نقش اول فیلم Captain America: Civil War و فیلم Avengers، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده تا زمانی که فیلم‌های سوپرقهرمانی محتویات جدیدی داشته باشند و چیزهای تازه‌ای را به مخاطب ارائه دهند، به هیچ‌وجه شاهد خسته‌کننده و تکراری‌شدن آن‌ها نخواهیم بود:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سازندگان فیلم‌های سوپرقهرمانی برای برابر کردن جلوه‌های ویژه خود با فیلم‌های دیگر، آن‌ها را بررسی و موشکافی می‌کنند. هر فیلمی که بتواند شخصیت‌های بزرگ و محبوب، مکان‌های شگفت‌انگیز و داستان جالب را به مخاطب ارائه دهد، در آینده و تا زمان زیادی شاهد موفقیت آن خواهیم بود.

اگر بخواهم به صورت کلی در رابطه با فیلم‌های سوپرقهرمانی صحبت کنم، به نظر من شخصیت‌هایی که ثابت شده‌اند و مردم آن‌ها را دوست دارند، اگر بتوانند اتمسفر و محتویات هیجان‌انگیزی را ارائه دهند، هیچ‌گاه تکراری نخواهند شد.

اگر به شخصیت جیسون بورن نگاه کنید، می‌توان به او لقب سوپرقهرمان را اعطا کرد. می‌توان هر فیلم سوپرقهرمانی را با کار و اضافه‌کردن محتویات هیجان‌انگیز و البته واقعی‌کردن آن، موفق کرد. هدف جو و اَنتونی روسو، کارگردان فیلم Captain America: The Winter Soldier، ارائه داستان و شخصیت‌های واقعی و باورکردنی بود.

اکثر فیلم‌های سوپرقهرمانی با صحنه‌های تخیلی، سعی می‌کنند فیلم سوپرقهرمانی باشند. اما فیلم روسو داستان یک انسان واقعی با عناصر کوچکی از دنیای سوپرقهرمانی را نشان می‌دهد. بنابراین فکر کنم مردم از فیلم‌هایی که قدرت‌های قهرمان آن بیش از اندازه زیاد و غیرواقعی است خسته شوند. اما تا زمانی که فیلم‌سازان اتمسفر و دنیای فیلم خود را با نوآوری همراه کنند، مخاطبان به محصولات آن‌ها علاقه نشان خواهند داد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ در این بحث جنجالی، به نظر شما صحبت‌های کدام یک از این دو بازیگر و تهیه‌کننده به وقوع خواهد پیوست؟

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده، توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی خواهد بود.

منبع: Comicbook Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده