نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

همکاری مجدد استیو کرل و وودی آلن

استیو کرل، بازیگر نامزد دریافت اسکار، در فیلم جدید وودی آلن به ایفای نقش می‌پردازد. وی جایگزین بروس ویلیس می‌شود که هفته گذشته از پروژه کناره‌گیری کرده بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وودی آلن در حال ساخت فیلم جدید خود در شهر لوس‌آنجلس است. وی پس از سال‌ها تصمیم به ساخت فیلمی در این شهر گرفته است و این مساله باعث شده که تمامی جوانب پروژه وی توسط خبرنگارها رصد شود. آلن پیش از این به دلیل اینکه اغلب فیلم‌های خود را در اروپا می‌ساخت، با چنین توجهی از طرف رسانه‌ها روبرو نبود.

درست یک روز پس از اینکه عکس‌هایی‌ از بروس ویلیس در سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدید آلن منتشر شد، اخباری مبنی بر جدا شدن وی از پروژه آلن به دلیل قراردادی که برای بازی در تئاتر بدبختی در برادوی (که اقتباسی است از داستانی به قلم استفن کینگ) دارد، به گوش رسید. (البته شنیده‌ها حاکی‌ از این است که وودی آلن شخصا ویلیس را از پروژه کنار گذاشته است زیرا به این نتیجه رسیده که وی برای نقشی‌ که برایش در نظر گرفته شده مناسب نیست.)

وب‌سایت ددلاین امروز در خبری اعلام کرد که استیو کرل جایگزین بروس ویلیس در این فیلم می‌شود. اگر کرل بازیگری در این فیلم را بپذیرد، این اولین همکاری وی با آلن پس از بیش از ده سال خواهد بود. آخرین همکاری این دو به سال ۲۰۰۴ که کرل در فیلم درام-کمدی ملیندا و ملیندای وودی آلن بازی کرده بود، بازمی‌گردد.

از دیگر بازیگران این پروژه می‌توان به کریستن استوارت، جسی ایزنبرگ، بلیک لایولی، پارکر پوزی، جینی برلین، کوری استول، کن استات، آنا کمپ، استفن کانکن، ساری لنیک و پاول اشنایدر اشاره کرد.

به‌غیر از لوس‌آنجلس، قسمت‌هایی از فیلم نیز در شهر نیو یورک فیلمبرداری خواهد شد.

فیلم جدید آلن که هنوز نام مشخصی‌ ندارد، برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده