نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰

حضور احتمالی دشمنی قدیمی در قسمت سوم فیلم Wolverine

هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین، اطلاعات جدیدی در مورد قسمت سوم این مجموعه (که آخرین آن‌ با حضور هیو جکمن در نقش ولورین نیز هست) به طرفداران داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش، هیو جکمن در حساب رسمی‌ توییتر خود از طرفداران درخواست کرده بود که مواردی که دوست دارند در آخرین فیلم این مجموعه را ببینند به وی بگویند. چند روز پیش جکمن در یکی‌ از پادکست‌های دیلی تلگراف حضور پیدا کرد و تعدادی از درخواست‌های طرفداران را که ممکن است در فیلم به وقوع بپیوندد را اعلام کرد. جکمن در این پادکست گفت:

بسیاری از طرفداران دوست داشتند که ویکتور کرید را در این فیلم ببینند.

با این گفته او، بسیاری از طرفداران حدس زدند که سیبرتوث، دشمن ولورین که در فیلم‌های X-Men و X-men Origins: Wolverine حضور داشت، به قسمت سوم فیلم ولورین باز خواهد گشت.

وی در ادامه افزود:

من باید اعتراف کنم که واقعا از تعداد بی‌شمار طرفداران که به من گفتند لطفا این فیلم آخرین فیلم مجموعه ولورین نباشد، دلگرم شدم. اما باور کنید من برای این قسمت آخر بسیار هیجان زده‌ام. اگر شما از طرفداران کتاب‌های کامیک باشید، با «خشم دیوانه» (berserker rage) آشنایی دارید، پس آن را از یاد نبرید چون در این فیلم از آن‌ زیاد استفاده خواهد شد. اگر ولورین را بشناسید می‌توانید بفهمید که من در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم.

اگر شما از آن دست از افرادی هستید که با «خشم دیوانه» ولورین آشنایی ندارید،باید بگوییم که این اتفاق زمانی‌ رخ می‌دهد که ولورین وارد یک حالت روانی‌ غیر قابل کنترل می‌شود و در این حالت کاملا عقل خود را از دست می‌دهد.

ولورین ۳ که آخرین حضور جکمن دراین نقش است برای اکران در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است و هنوز نامی‌ برای فیلم انتخاب نشده است. آیا شما برای این فیلم هیجان‌زده هستید و می‌خواهید سیبرتوث را بار دیگر در این فیلم ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده