نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۶

کارگردان چهار شگفت‌انگیز نوید یک فیلم حماسی و پر از مبارزات سنگین را می‌دهد

در حالی‌ که نزدیک به یک ماه تا عرضه جهانی‌ فیلم چهار شگفت‌انگیز در ۷ آگوست (۱۶ مرداد) مانده است‌، جاش ترنک کارگردان فیلم در مصاحبه‌ایی گفت که چه انتظاراتی می‌توانید از فیلم داشته باشید.

وی گفت:

به طور کلی‌ چهار قهرمان فیلم از قدرت‌های خود برای مبارزه با ویکتور فون دووم (با بازی توبی کِبل) فوق‌العاده خطرناک و با مهارت استفاده می‌کنند. تماشاگران باید انتظار یک فیلم حماسی، عظیم، بزرگ و دارای مبارزه‌های سنگین را داشته باشند. این فیلم خیلی‌ بزرگ است!

در جای دیگر سیمون کینبِرگ که تهیه کننده و یکی‌ از نویسندگان فیلم هم هست می‌گوید:

من دلیل بد بینی‌ مردم به این فیلم را می‌فهمم. چون فیلم‌های قبلی‌ این مجموعه خوب نبودند به همین دلیل ما برای ساختن فیلمی خوب کار خیلی‌ سختی پیشرو داشتیم.

داستان فیلم که نحوه تشکیل گروه چهار شگفت‌انگیز را تعریف می‌کند بر اساس کمیک های Ultimate Fantastic Four بنا نها شده (که توسط برایان مایکل بندیس و مارک میلار نوشته شده بود و تصویر سازی آن‌ بر عهده جو کوبرت بود) و یک روایت معاصر از قدیمی‌ترین سوپر قهرمان‌های مارول است. در فیلم جدید چهار شگفت انگیز، چهار قهرمان داستان که جوان هستند به یک دنیای خطرناک دیگر تلپورت می‌شوند که این باعث می‌شود هر کدام از آنها توانایی‌های منحصر به فردی به دست بیاورند. آنها باید یاد بگیرند که چگونه این توانایی‌ها را کنترل کرده تا بتوانند زمین را از دست ویکتور فون دووم که قبلا دوست این گروه بوده و حالا دشمنشان شده  نجات بدهند.

علاوه بر توبی کبل، مایلز تِلر بازیگر فیلم ویپلَش در نقش ریید ریچاردز (آقای شگفت انگیز)،  کیت مارا ستاره سریال خانه پوشالی  در نقش سو استورم (زن نامرئی)، مایکل ب جردن در نقش جانی استورم (هیومن تورچ) و جیمی بل ستاره فیلم ماجراهای تن تن در نقش بن گریم ( تینگ) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده