// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۹

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی سریال After Life ریکی جرویز

سومین و آخرین فصل سریال After Life به‌زودی از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش می‌شود و تشکیل‌شده از ۶ قسمت است.

تریلر رسمی فصل سوم سریال After Life که طبیعتا شامل اسپویل دو فصل قبلی است و می‌توانید آن را در کانال یوتیوب رسمی نتفلیکس تماشا کنید، روی پخش اثر در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) تاکید دارد. این درامدی (کمدی-درام) سیاه بزرگ‌سالانه که ریکی جرویز را به‌عنوان خالق و بازیگر اصلی خود می‌شناسد، با فصل سوم به پایان می‌رسد. فصل اول و فصل دوم این اثر هرکدام ۶ قسمت داشتند و ظاهرا سومین فصل سریال After Life هم از این نظر با آن‌ها تفاوتی نخواهد داشت؛ فصلی که در آن شاهد تلاش تونی برای کنار آمدن با اتفاق مهم رخ‌داده خواهیم بود.

کری گادلیمن در نقش لیسا، تام بزدن در نقش مت، تونی وی در نقش لنی، دیوید بردلی در نقش ری جانسون و اشلی جنسن در نقش اِما را می‌توان برخی از بازیگرهای مهم After Life دانست. ریکی جرویز که طرفدارهای پرشماری دارد، از سال‌ها قبل چه در زمینه‌ی ارائه‌ی استندآپ کمدی و چه از نظر ساخت آثار تلویزیونی به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده بود. بالاخره او شخصی است که با سریال The Office (نسخه‌ی بریتانیایی این سیتکام عالی) خوش درخشید. با همه‌ی این‌ها بدون شک طی سال‌های اخیر خیلی‌ها وی را بیشتر با سریال After Life می‌شناسند.

پنه‌لوپه ویلتون، دیوید ارل، جو ویلکنسون، مندیپ دیهیلن و جو هارتلین از جمله افراد دیگری هستند که در سریال After Life به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این اثر در سال ۲۰۲۰ میلادی توانست جایزه‌ی بهترین سریال کمدی به انتخاب مردم را در بریتانیا دریافت کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده