// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۳

پیوستن چند بازیگر دیگر به برد پیت و مارگو رابی در فیلم جدید دیمین شزل

فیلم Babylon جدیدترین اثر دیمین شزل است که با فیلم Whiplash، فیلم لا لا لند و فیلم First Man شناخته می‌شود. برد پیت و مارگو رابی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

کاترین واترستون، بازیگر سری فیلم جانوران شگفت‌انگیز به فیلم Babylon دیمین شزل پیوست. این فیلم که به استودیو پارامونت تعلق دارد، برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) به شکل محدود و ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) به شکل گسترده برنامه‌ریزی شده است. هرچند اگر تاخیرهای مرتبط با شیوع ویروس کرونا/کووید 19 نبودند، فیلم Babylon در زمان‌بندی اولیه قرار بود آخر سال جاری میلادی از راه برسد.

انتظار می‌رود که فیلم‌برداری ساخته‌ی جدید دیمین شزل پیش از به پایان رسیدن ماه جاری میلادی کلید بخورد

برد پیت، مارگو رابی، دیگو کالوا، جوان ادپو و لی جان لی از جمله بازیگرهای فیلم Babylon هستند. به‌تازگی اعلام شد که سامارا ویوینگ، مکس مینگلا، لوکاس هاس، فلی، روری اسکوول، دیمن گاپتون، پی. جی. برن و اریک رابرتز نیز در ساخته‌ی جدید شزل حضور دارند. فیلم‌نامه‌ی Babylon نیز توسط خود دیمین شزل، فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار نوشته شده است و از آن به‌عنوان یک نامه‌ی عاشقانه به دوران طلایی هالیوود یاد می‌شود.

فیلم Babylon در دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد؛ زمانی‌که صنعت سینما از فیلم‌های صامت به سمت فیلم‌های صدادار رفت. بابیلون به اوج‌گیری و سقوط چند شخصیت می‌پردازد و رسانه‌ی هالیوود ریپورتر مطابق شنیده‌های نویسنده‌ی خود، آن را عملا نسخه‌ای بزرگ‌تر، تحسین‌برانگیزتر و قوی‌تر از تجربه‌ای ارائه‌شده به مخاطب در The Great Gatsby خطاب می‌کند. همچنین می‌دانیم که بعضی از شخصیت‌های فیلم Babylon افراد واقعی و برخی از آن‌ها زاده‌ی تخیل شزل هستند. فیلم درام بابیلون با درجه‌ی سنی R (بزرگ‌سال) اکران خواهد شد.

پارامونت فعلا برنامه‌ای برای افشای اطلاعات بیشتر راجع به فیلم Babylon ندارد. ولی رسانه‌های معتبر به این باور رسیده‌اند که مکس مینگلا در ساخته‌ی جدید شزل نقش اروینگ تالبرگ را بازی می‌کند؛ تهیه‌کننده‌ی معروف که طی دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی به‌عنوان رئیس استودیوهای فیلم‌سازی MGM شناخته می‌شد. او همان شخصی است که جایزه  Irving G. Thalberg آکادمی علوم و هنرهای سینما براساس اسم وی نام‌گذاری شد. راستی شاید جالب باشد که بدانید توبی مگوایر، بازیگر نقش اسپایدرمن در فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی قرار است یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Babylon دیمین شزل باشد.


منبع Deadline THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده