نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

بونگ جون هو وظیفه کارگردانی یک انیمیشن را بر عهده گرفت

بونگ جون هو، کارگردان برنده جایزه اسکار تصمیم دارد تا برای اولین‌بار وظیفه کارگردانی یک انیمیشن را بر عهده بگیرد.

پس از موفقیت تاریخی فیلم Parasite (انگل) بود که بونگ جون هو، کارگردان این فیلم اعلام کرد در حال کار روی فیلمنامه دو فیلم جدید است. اولین پروژه یک فیلم کره‌ای جدید است که اتفاقات آن در شهر سئول در کشور کره جنوبی جریان دارد و قرار است دارای المان‌های ترسناک و همچنین اکشن باشد. پروژه دوم یک فیلم لایو اکشن و انگلیسی‌زبان است که براساس اتفاقی واقعی و رخ‌داده در سال ۲۰۱۶ رخ خواهد داد که اتفاقات آن نیمی در آمریکا و بخشی دیگر در بریتانیا جریان خواهد داشت.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه دیگری به پروژه‌های آینده بونگ جون هو اضافه شده که قرار است پروژه‌ به مراتب متفاوت‌تری باشد. بونگ جون هو قرار است وظیفه کارگردانی یک انیمیشن کره‌ای را بر عهده داشته باشد که برای ساخت این انیمیشن سینمایی قرار است با شرکت فیلمسازی 4th Creative Party که روی جلوه‌های ویژه آثاری چون فیلم The Host، فیلم Snowpiercer، فیلم Okja، فیلم Oldboy، فیلم Stoker و فیلم The Handmaiden کار کرده بود، همکاری کند.

لبخند بونگ جون هو از کره جنوبی، کارگردان فیلم Parasite در کنار پنج مجسمه طلایی اسکار

طبق خبری که از منابع کره‌ای منتشر شده، این انیمیشن قرار است یک اثر کاملا CGI باشد و اتفاقات این انیمیشن قرار است در اعماق دریا رخ دهد و در این انیمیشن ماجراجویی قرار است شاهد حضور موجودات دریایی و انسان‌ها باشیم. طبق این گزارش، گفته می‌شود که این انیمیشن قرار است داستان یک ماهی بی‌مهره در اعماق دریا را دنبال کند که اعتقاد دارد از عارضه فتق دیسک بین‌مهره‌ای (عارضه‌ای است که بعلت ضربه یا بلندکردن جسم سنگین یا گاهی خود به خود در ستون فقرات اتفاق می‌افتد) رنج می‌برد.

مشخصا نباید از بونگ جون هو انتظار انیمیشنی مثل انیمیشن Finding Nemo را داشت، اما این کارگردان کره‌ای هم‌اکنون از یک بازیگر برای پیوستن به انیمیشن برای صداپیشگی درخواست کرده که نام این بازیگر هنوز فاش نشده است. اگرچه بونگ جون هو از سال ۲۰۱۸ در حال کار روی فیلمنامه اولین انیمیشن خود است، اما تولید این انیمیشن قرار است پس از فیلم‌برداری و تولید فیلم لایو اکشن و انگلیسی‌زبان وی آغاز شود که اتفاقات آن احتمالا در لندن جریان خواهد داشت.


منبع Filmstage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده