// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

تکمیل یکی از دو فیلم نامه در حال نگارش کارگردان فیلم کره‌ ای انگل

بونگ جون هو، کارگردان کره‌ای برنده‌ی اسکار فیلم Parasite، اوکجا، فیلم خاطرات قتل، فیلم Snowpiercer و فیلم میزبان مشغول نوشتن یک فیلم‌نامه‌ی کره‌ای و یک فیلم‌نامه‌ی انگلیسی بوده است.

بر کسی پوشیده نیست که فیلم Parasite در فصل جوایز قبلی تاریخ‌سازی کرد و عملا تبدیل به پرافتخارترین اثر سینمای کره جنوبی از لحاظ تعداد جوایز رسمی و معروف شد. این فیلم‌ساز ۵۱ساله که فیلم اوکجا را برای نتفلیکس ساخته است، به‌عنوان یک کارگردان بین‌المللی شناخته می‌شود که گاهی فیلم‌های انگلیسی‌زبان و گاهی فیلم‌های کره‌ای را خلق می‌کند. او به‌معنی واقعی کلمه چه بین منتقدها و چه بین تماشاگرها طرفدار دارد.

فیلم کره‌ای جدید بونگ جون هو در شهر سئول جریان دارد و قرار است اِلِمان‌های اکشن و ترسناک ویژه‌ای داشته باشد

کارگردان فیلم انگل به‌تازگی گفت که ماه‌ها تقریبا به‌صورت همزمان مشغول کار روی دو فیلم‌نامه بوده است؛ فیلم‌نامه‌هایی که یکی از آن‌ها در پایان تبدیل به یک فیلم کره‌ای شود و دیگری یک فیلم انگلیسی‌زبان است که احتمالا بونگ جون هو برای ساخت آن سراغ یک استودیو غربی می‌رود. او باور دارد که در اکثر روزهای سال ۲۰۲۰ میلادی، مغز خود را به دو قسمت تقسیم کرده بود تا همزمان مشغول کار روی این دو فیلم‌نامه باشد. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران او چیست؟ همین حقیقت که به‌تازگی پروسه‌ی نوشتن یکی از این دو فیلم‌نامه توسط بونگ جون هو به اتمام رسید. راستی هیچ‌کدام از دو فیلم مورد بحث آثاری بزرگ و پرخرج نیستند و بونگ جون هو آن‌ها را از نظر ابعاد تولیدی، در حد و اندازه‌ی فیلم Mother، محصول سال ۲۰۰۹ میلادی و فیلم Parasite، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی می‌داند.

بونگ جون هو در گذشته راجع به این دو فیلم گفته بود: «فیلم کره‌ای جدید در شهر سئول کشور کره جنوبی جریان دارد و قرار است المان‌های اکشن و ترسناک ویژه‌ای داشته باشد. فیلم انگلیسی‌زبان هم براساس اتفاقی واقعی و رخ‌داده در سال ۲۰۱۶ میلادی قصه می‌گوید؛ داستانی که نیمی از آن در آمریکا و نیمی از آن در بریتانیا روایت می‌شود». این وسط ما هنوز نمی‌دانیم که آیا اکنون فیلم‌نامه‌ی فیلم کره‌ای جدید بونگ جون هو آماده شده است یا فیلم‌نامه‌ی فیلم انگلیسی جدید این کارگردان دوست‌داشتنی.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده