نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

احتمالاً تاریخ اکران فیلم Black Widow مجدداً به تعویق خواهد افتاد

براساس گزارش جدید ورایتی، با ادامه‌ی روند شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود اکران برخی از فیلم‌ها از جمله Black Widow مجدداً با تأخیر مواجه شوند.

طبق گزارش‌ها متعددی که در رابطه با Black Widow، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مارول منتشر شده، احتمال دارد تاریخ پخش این فیلم یک بار دیگر با تأخیر مواجه شود. درحال حاضر بسیاری از ایالت‌های آمریکا همچنان با همه‌گیری گسترده ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند.  بنابراین، حداقل به این زودی‌ها نمی‌توان انتظار داشت که مردم یک بار دیگر سالن‌های سینما را پر کنند. اگر برنامه‌ی واکسیناسیون تا فصل بهار سال جدید مطابق پیش‌بینی‌ها انجام نشود، احتمال دارد که یک بار دیگر شاهد تأخیر در تاریخ اکران پروژه‌های جدید سینمایی از جمله Black Widow باشیم.

از طرفی شرکت‌های فیلمسازی هم نمی‌توانند همینطور به تعویق پی‌درپی زمان اکران آثار خود بپردازند. بنابراین ممکن است درنهایت پخش فیلم از شبکه دیزنی پلاس در دستور کار قرار بگیرد. اطلاعاتی که در گزارش ورایتی ارائه شده، با این طرز تفکر مطابقت دارد. بخش قابل توجهی از طرفداران از اواسط تابستان خواستار پخش فیلم بلک ویدو ازطریق دیزنی پلاس بودند، اما نحوه استقبال مخاطبان از Wonder Woman 1984 در HBO Max می‌تواند ذهنیت تصمیم گیرندگان این امر را تحت تأثیر قرار دهد.

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانف ملقب به بلک ویدو در فیلم Black Widow

در این مدت تاریخ اکران فیلم‌های زیادی جابه‌جا شده یا بار دیگر به تعویق افتاده است. فیلم Morbius از جمله مواردی است که در همین راستا به پاییز سال جدید موکول شده است. براساس برنامه‌ریزی سازندگان Black Widow، این فیلم قرار است در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) پخش شود. در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که همه چیز طبق برنامه پیش برود. در هر حال مارول در این مدت باید شرایط را ارزیابی کرده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در توضیحاتی که در پاسخ به احتمال تغییر برنامه پخش فیلم Black Widow به سرویس دیزنی پلاس به ComicBook می‌گوید:

«من فکر می‌کنم باتوجه به شرایط فعلی و در وضعیتی که هیچ کس از چیزی خبر ندارد، اعتماد به نفس بی‌معنی به‌نظر می‌رسد. اما درهرحال ما امیدوار هستیم که همه چیز درست پیش برود. مسلماً همه ما دوست داشتیم که یک سال تأخیر برای بازگشت به شرایط مساعد کافی باشد. البته حالا واکسیناسیون هم درحال انجام است و ما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که مردم امکان بازگشت به سالن‌های سینما را داشته باشند.»

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا در فیلم Black Widow / بلک ویدو

سریال WandaVision نیز درحال حاضر در سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود. از دیگر آثاری که برای پخش ازطریق شبکه دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شدند، می‌توان به The Falcon and the Winter Soldier اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) پخش شود. پخش سریال Loki نیز از ماه می (اردیبهشت-خرداد) از دیزنی پلاس شروع خواهد شد.

مارول استودیو فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را برای اکران در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) و سریال What If؟ را برای تابستان سال جدید برنامه‌ریزی کرده است. فیلم Eternals، به‌همراه سریال‌های Ms. Marvel و Hawkeye نیز به ترتیب برای پنجم نوامبر (۱۴ آبان) و تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ آماده شده‌اند. آخرین پروژه مارول برای سال ۲۰۲۱ نیز Spider-Man 3 است که در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) روی پرده خواهد رفت.

نظر شما درباره احتمال تأخیر مجدد فیلم Black Widow چیست؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده