نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۳

سریال Upload برای فصل دوم تمدید شد

شبکه آمازون از تمدید سریال Upload که توسط خالق آفیس تولید شده، برای فصل دوم خبر داده است.

مدتی می‌شود که فصل اول سریال Upload (آپلود) از شبکه آمازون منتشر شده است. این سریال، یک سریال کمدی، علمی تخیلی و طنز است که توسط گرگ دنیلز، شورانر و خالق سریال The Office (آفیس) و سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات)، تولید شده است و در آن شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جانسون، ویلیام بی. دیویس و جولیان کریستوفر هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی برای فصل دوم تمدید شده است. تنها یک هفته پس از انتشار فصل اول، آمازون رسما از تمدید سریال Upload برای فصل دوم خبر داد که طبق انتظار گرگ دنیلز برای ساخت آن باز خواهد گشت و انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال آپلود نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. زمانی که نیتن، برنامه‌نویس کامپیوتر خیلی زود می‌میرد، در دنیای بسیار گران قیمت لیک ویو بارگذاری می‌شود، اما خیلی زود خود را زیر نظر شریک زندگی خود یعنی اینگرید می‌بیند که هنوز زنده است. همانطور که نیتن در حال بررسی جوانب مثبت و منفی بهشت دیجیتالی است، با نورا، نماینده خدمات مشتریان انجل آشنا می‌شود. نورا با فشار شغلی خود و پدر در حال مرگش که نمی‌خواهد بارگذاری شود، دست و پنجه نرم می‌کند و با افزایش احساسات او نسبت به نیتن اعتقاد پیدا می‌کند که نیتن به قتل رسیده است.

با توجه به پایان بندی فصل اول سریال Upload و استقبال بینندگان آمازون از آن، تمدید این سریال کمدی برای فصل دوم دور از انتظار نبود. بااین‌حال، هنوز زمان مشخصی برای بازگشت این سریال مشخص نشده و با توجه به وضعیت فعلی، علاقه‌مندان به سریال آپلود باید مدت زمان بیشتری را برای بازگشت این سریال و ادامه ماجراهای نیتن صبر کنند. آیا شما فصل اول سریال Upload را تماشا کرده‌اید؟ نظر خود را در مورد این سریال با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده