نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

کریستف گان فیلم Silent Hill دیگری را کارگردانی می‌کند

کریستف گان، کارگردان فیلم Beauty and the Beast وظیفه‌ی کارگردانی فیلم‌های جدیدی از دو مجموعه‌ی Silent Hill و Fatal Frame را برعهده دارد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کریستوف گان، کارگردان فیلم‌های دیو و دلبر (Beauty and the Beast) و سایلنت هیل (Silent Hill) در گفت‌وگو با وب‌سایت فرانسوی Allocine اظهار داشت که روی دو پروژه‌‌ی جدید کار می‌کند. اولین پروژه یک فیلم با اقتباس از مجموعه‌ی فیتال فریم (Fatal Frame) است که در اروپا با نام پراجکت زیرو (Project Zero) شناخته می‌شود. گان درباره‌ی این پروژه گفت:

این فیلم در ژاپن جریان خواهد داشت. من یقیناً قصد ندارم که بازی ویدیویی را از فضای خانه‌های تسخیرشده و متروکِ ژاپنی خارج کنم.

این کارگردان فرانسوی که بیشتر برای تولید فیلم‌های ترسناک و با اقتباس از بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، در ادامه به فیلم جدیدی از مجموعه‌ی محبوبِ Silent Hill اشاره کرد. گان در این‌باره اظهار داشت:

ما روی فیلم تازه‌ی Silent Hill کار می‌کنیم. این پروژه همواره به این اتمسفر از یک شهر کوچکِ آمریکایی که خردگرایان آن را به نابودی کشانده‌اند، گره خورده است. فکر می‌کنم که زمان تولید فیلم جدیدی فرا رسیده است.

Christophe Gans / کریستف گان

افزون‌بر این، شایعاتی وجود دارد که می‌گوید دو بازی از مجموعه‌ی Silent Hill نیز در حال توسعه است. گان کارگردانی نخستین فیلم Silent Hill را نیز برعهده داشت که در سال ۲۰۰۶ شاهد اکران آن بودیم. او پیشنهاد کارگردانی فیلم سایلنت هیل: مکاشفات (Silent Hill: Revelation) را رد کرد و حتی آن را تماشا نکرد. گان در این‌باره توضیح داد:

زمانی‌که فهمیدم تهیه‌کنندگان فیلم به‌نوعی می‌خواهند Resident Evil بسازند، پیشنهاد کارگردانی آن را نپذیرفتم.

کریستف گان همچنین فیلم برادری گرگ (Brotherhood of the Wolf) را کارگردانی کرده است و این باعث می‌شود به این فکر کنیم که او برای نشستن روی صندلی کارگردانی فیلم Bloodborne مناسب‌تر باشد. بااین‌حال باید منتظر باشیم و ببنیم که سومین تلاش برای تولید یک فیلم براساس Silent Hill تا چه اندازه موفق خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده