نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵

شورانر فصل سوم سریال Jack Ryan مشخص شد

پل شیورینگ، خالق سریال Prison Break، به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) شبکه آمازون معرفی و انتخاب شد.

پل شیورینگ، نویسنده و کارگردان آمریکایی که با ساخت سریال محبوب Prison Break (فرار از زندان) شهرتی فراوان در هالیوود پیدا کرد، به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) معرفی و انتخاب شد. کارلتون کیوس و گراهام رولند که به‌صورت مشترک شوارنر و خالقان دو فصل پیشین بودند، در ماه مارس از این پروژه جدا شدند.

Jack Ryan

چندی پیش در اخباری مربوط به فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan، از احتمال حضور دیوید اسکارپا، نویسنده فیلمنامه فیلم All The Money in the World (تمام پول‌های دنیا) به‌عنوان شورانر فصل سوم نام برده شده بود که البته خیلی زود ماجرا تمام شد و خبر خروج وی از پروژه منتشر شد. پل شیورینگ، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم The Experiment (آزمایش) را نیز در کارنامه دارد که در این فیلم بازیگرانی چون آدریان برادی، فارست ویتاکر، کم جیجاندت، فیشر استیونس، مگی گریس، تراویس فیمل و دیوید بنر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان همراه شد و تنها فیلم سینمایی بلند کارنامه کاری شیورینگ به‌عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شهریور ماه بود که شبکه آمازون تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan را منتشر کرد که در واقع تریلر رسمی و کامل سریال بود و در طول آن با اتفاقات فصل دوم بیشتر آشنا شدیم. در طول تریلر به‌نظر می‌رسید که جک رایان و دیگر اعضای CIA که برای انجام مأموریت در آمریکای جنوبی حضور دارند، دچار مشکل شده‌اند و ظاهراً باید با چالش بزرگ‌تری در مقایسه با اتفاقات فصل اول مواجه شوند.

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی را که یک تحلیلگر سازمان CIA است روایت کرد که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیرقانونی که در جنگل ونزوئلا حضور داشتند، تحقیق می‌کند و به‌همین دلیل او به آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد. همان‌طور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را صادر می‌کند. به رهبری جک رایان و همکارانش در یک مأموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج‌و‌مرج بزرگ به یک کشور با ثبات تبدیل شود. 

جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم سریال Jack Ryan که در هشت قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) از سرویس استریم آمازون پخش شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده