نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

پوستر جدیدی از فیلم JoJo Rabbit منتشر شد

فاکس سرچلایت اخیرا پوستر جدیدی از فیلم JoJo Rabbit منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم.

هفته گذشته بود که شرکت فاکس سرچلایت تریلر جدیدی از فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم مورد انتظار پاییز امسال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم کمدی منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی فیلم JoJo Rabbit هستیم که شکل اعضای گروه یک فیلم بلاک باستری درکنار هم قرار گرفته‌اند که اینبار شخصیت‌های این فیلم در دنیای آلمان نازی درکنار هم دیده می‌شوند. فیلم JoJo Rabbit قرار است یکی از تاریک‌ترین دوران قرن بیستم را با زبان و نگاهی کمدی و طنز به تصویر بکشد و این دوره را به شکلی دیگر نقد کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم JoJo Rabbit

اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته که این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است. فیلم JoJo Rabbit داستان یک کودک آلمان به‌نام جوجو در دوران جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند که در حال زندگی تنها با مادرش است و آدولف هیتلر دوست خیالی او است. جوجو در طول تابستان به کمپ جوانان آلمان نازی می‌پیوندد که ظاهرا تجربه چندان موفقی نیست و یک دختر یهودی نیز در خانه آن‌ها پنهان شده است. 

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نیز نمایش داده شود که در بخش جوایز جشنواره شرکت داده خواهد شد. وایتیتی اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) را نیز بر عهده گرفته و همچنین او پیش بازگشت به دنیای سینمایی مارول قرار است فیلم Next Goal Wins را برای اکران در سال ۲۰۲۰ کارگردانی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده