نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

سم راکول به اسکارلت جوهانسون در فیلم JoJo Rabbit خواهد پیوست

سم راکول در حال انجام مذاکرات نهایی با فاکس سرچلایت برای حضور در فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم JoJo Rabbit تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سم راکول، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، مذاکرات نهایی خود با شرکت فاکس سرچلایت، زیر مجموعه شرکت فاکس قرن بیستم، برای حضور در این فیلم آغاز کرده است. اسکارلت جوهانسون که پیش از این با سم راکول در فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) هم‌بازی بوده، دیگر بازیگری است که حضورش رسما در فیلم JoJo Rabbit تایید و اعلام شده است. این فیلم داستان یک پسر بچه به‌نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است.

او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده دارد و همچنین قرار است یکی از نقش‌های فیلم را بازی کند. وایتیتی قرار است نقش دوست خیالی آدولف هیتلر را در فیلم JoJo Rabbit بازی کند. او در واقع تصویری از چهره تبلیغاتی یک پسر در گروه تبلیغات آلمان نازی است که پدرش را از دست داده است.

جوهانسون قرار است نقش مادر جوجو را در فیلم JoJo Rabbit بازی کند و راکول نیز نقش فرمانده و کاپیتان اردوگاه جوانان هیتلر را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و بازی، وایتیتی به‌همراه چلسی ویناستنلی و کارتیو نیل، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم JoJo Rabbit قرار است از بهار امسال آغاز شود و انتظار می‌رود دیگر بازیگران فیلم طی روزهای آینده انتخاب و معرفی شوند. هنوز تاریخی برای اکران فیلم JoJo Rabbit اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده