نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

کریس پرت در فیلم Ghost Draft به کارگردانی کریس مک کی نقش آفرینی می‌کند

کریس پرت در حال انجام مذاکرات نهایی با اسکای دنس مدیا برای حضور در فیلم Ghost Draft به کارگردانی کریس مک کی، است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت هالیوود ریپورتر تایید کرد که کریس پرت در حال انجام مذاکرات نهایی با اسکای دنس مدیا برای حضور در فیلم Ghost Draft (گوست درفت) است. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن علمی-تخیلی را بر عهده دارد. اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست و تاکنون خلاصه داستان یا توصیفی از اتفاقات آن منتشر نشده است. زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall، وظیفه نوشتن فیملنامه فیلم Ghost Draft را بر عهده دارد. دیوید اس. گویر، آدام کولبرینر، دانا گلدبرگ، مت گریم و دان گرنگر، به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Ghost Draft از تابستان ۲۰۱۹ آغاز شود.

Chris McKay  The LEGO Batman Movie

پرت بیشتر برای بازی در دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در دنیای سینمایی مارول، به‌همراه فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شناخته شده است. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) که جدیدترین کار منتشر شده از او نیز به حساب می‌آید، نیز به عنوان صداپیشه حضور داشته است. فیلم The Kid (کید)، فیلم بعدی پرت خواهد بود که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

علاوه بر این، پرت قرار است در انیمیشن Onward (به پیش)، فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ)، فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، نیز حضور داشته باشد. همچنین مک‌کی به‌تازگی کارگردانی فیلم Reborn (ریبورن) را در همکاری با شبکه نتفلیکس بر عهده گرفته است که قرار است ساندرا بولاک در فیلم جدید شبکه Netflix به ایفای نقش بپردازد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده