نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

همکاری ساندرا بولاک و کریس مک کی در ساخت فیلم کمیک بوکی جدید نتفلیکس با نام Reborn

شبکه نتفلیکس از ساخت فیلم کمیک بوکی Reborn به کارگردانی کریس مک کی و با بازی ساندرا بولاک خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت فیلم کمیک بوکی جدید خود را که Reborn (ریبورن) نام دارد، تایید و اعلام کرده است. پس از موفقیت بی سابقه و استقبال بسیار گسترده از فیلم Bird Box (برد باکس)، حال ساندرا بولاک در دومین همکاری مشترک خود با شبکه نتفلیکس قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. همچنین کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه کارگردانی فیلم Reborn را بر عهده خواهد داشت و کمپانی فیلمسازی Vertigo Entertainment و کمپانی Millarworld که کمیک Reborn به این شرکت تعلق دارد، با شبکه Netflix برای ساخت این فیلم همکاری خواهند کرد. این کمیک توسط مارک میلار و گرگ کاپولو خلق و نوشته شده است.

Chris McKay

فیلم Reborn داستان بانی بلک را روایت می‌کند که زنی ۸۰ ساله است که پس از مرگ، در یک دنیای دیگر به نام آدیستریا زنده می‌شود که در این دنیا شاهد هیولاهای جادویی و اژدها هستیم. او بار دیگر زندگی خود را از اول در آدیستریا آغاز می‌کند و همه عزیزانش را نیز به جز شوهرش، پیدا می‌کند. حال او برای پیدا کردن شوهرش باید به یک قهرمان تبدیل شود. بولاک، روی لی و میری یون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. همچنین میلار و کاپولو به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم ریبورن نقش خواهند داشت و سامانتا نیسنبویم نیز دستیار تهیه کننده خواهد بود. در سال ۲۰۱۷ بود که انیمیشن The Lego Batman Movie به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان مواجه شد. همچنین این انیمیشن سینمایی تحسین شده که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری تولید شده بود، موفق شد حدود ۳۱۲ میلیون دلار که شامل ۱۷۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۶.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، نیز در سراسر جهان فروش کند.

در سال ۲۰۱۷، نتفلیکس کمپانی Millarworld را خریداری کرد و حال این شبکه استریم به دنبال ساخت فیلم و سریال براساس کمیک‌های این کمپانی که توسط مارک و لوسی میلار نوشته شده، است. نتفلیکس پیش از این ساخت سریال Jupiter's Legacy (میراث ژوپیتر) و سریال American Jesus (جیزز آمریکایی) به‌همراه فیلم Empress، فیلم Huck و فیلم Sharkey the Bounty Hunter را تایید کرده بود. فیلم Bird Box در هفته نخست انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار از نتفلیکش تماشا شده بود و در ۴ هفته نخست انتشارش بیش از ۸۰ میلیون بار از شبکه نتفلیکس تماشا شده است تا یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده