نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

ریبوت جدید Teenage Mutant Ninja Turtles در راه است

کمپانی پارامونت پیکچرز ممکن است در طول سال ۲۰۱۹ ساخت ریبوت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles را آغاز کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از ریبوت مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته) منتشر شده است. در مصاحبه با ورایتی، برد فولر و اندرو فرم، تهیه کنندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) تایید کردند که کمپانی پارامونت پیکچرز در حال ساخت ریبوت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles است و تولید این فیلم ممکن است در طول سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود. با این حال، این دو که به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارند، اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشتند. خرداد ماه امسال بود که برای اولین بار خبر ساخت ریبوت جدید این مجموعه منتشر و اعلام شد که اندرو داج، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Words، وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles را بر عهده گرفته است

در سال ۲۰۱۴، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles به کارگردانی جاناتان لیبسمن، به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم بیش از ۴۹۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. پس از موفقیت تجاری این فیلم، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها) به کارگردانی دیو گرین که این فیلم دنباله قسمت اول بود، در سال ۲۰۱۶ اکران شد که در مجموع تنها کمی بیش از ۲۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که با توجه به بودجه ساخت ۱۳۵ میلیون دلاری آن، این فیلم با یک شکست تجاری بزرگ مواجه شد. در ادامه شکست تجاری فیلم، ساخت قسمت سوم این مجموعه رسما لغو شد و حال ریبوت آن در دست ساخت است.

با توجه به ساخت ریبوت جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles، قابل انتظار است که بازیگر نقش آپریل اونیل که پیش از این مگان فاکس بوده و بازیگر شخصیت کیسی جونز که پیش از این استیون امل بوده، تغییر کند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازیگران، کارگردان و تاریخ اکران ریبوت این مجموعه منتشر نشده است. همچنین مایکل بی نیز همچنان در ریبوت این مجموعه حضور خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده