نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

حضور ویلم دفو و توربیورن هار در فیلم Togo دیزنی پلاس

ویلم دفو، هنرپیشهٔ سرشناس سینمای هالیوود، در فیلم Togo دیزنی پلاس حضور خواهد داشت و توربیورن هار نیز به این فیلم اضافه شده است.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، ویلم دفو، هنرپیشهٔ سرشناس سینمای هالیوود در فیلم Togo دیزنی پلاس (Disney Plus) حضور خواهد داشت و توربیورن هار نیز به این فیلم اضافه شد. ویلم دفو در این فیلم نقش شخصیت لئونارد سپالا را ایفا خواهد کرد؛ صاحب سگی با نام توگو که این دو طولانی‌ترین و خطرناک‌ترین سفر را انجام دادند. داستان واقعی از این قرار است که شخصیتی با نام گونار کاسن به همراه سگش در سفری دیوانه‌وار و طولانی، با از خودگذشتگی تمام نزدیک ۳۰۰ هزار واحد سرم درمانی برای بیماری دیفتری را به منطقهٔ نوم در ایالت آلاسکا رساندند و با این کار از شیوع این بیماری در آمریکا جلوگیری کردند. این حرکت آن‌ها تبدیل به نمادی شد و گونار کاسن به همراه سگش بسیار بیشتر از کسانی که همراهشان بودند معروف شدند. اما لئونارد سپالا و توگو نیز نقشی اساسی در این داستان داشتند و لئونارد سپالا به همراه سگش خطرناک‌ترین راه را انتخاب کردند تا کمک‌ها را زودتر به بیماران برسانند.

لئونارد سپالا در مسابقات المپیک زمستانی سال ۱۹۳۲ برندهٔ مدال نقره در بخش سورتمه‌سواری با سگ شد و در آن سال بود که این رشته به‌صورت رسمی وارد مسابقات زمستانی شد؛ لئونارد سپالا و سگش، سگ معروفی با نام شینوک را شکست دادند.

Thorbjorn Harr

توربیورن هار نیز در این فیلم نقش شخصیت هم‌تیمی لئونارد سپالا را ایفا می‌کند. این بازیگر نروژی سینمای هالیوود بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال تاریخی Vikings (وایکینگ‌ها) شناخته شده است.

کارگردانی فیلم Togo را اریکسون کور بر عهده دارد و این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از تام فلین ساخته خواهد شد. فیلم Togo برای پخش از سرویس استریم دیزنی پلاس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، دیزنی ساخت سریال پیش درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) با تمرکز روی شخصیت کاسین آندور با بازی دیگو لونا و سریال Loki (لوکی) با بازی تام هیدلستون، را تأیید و اعلام کرده است. سریال Star Wars (جنگ ستارگان) یک سریال جاسوسی، دلهره‌آور و هیجان‌انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. پیش از این، ساخت سریال‌های دیگری مانند سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) و سریال High School Musical‌ (موزیکال دبیرستان) برای شبکه استریم دیزنی پلاس تأیید شده بود. همچنین چندین فیلم لایو اکشن و سریال‌های انیمیشنی نیز برای سرویس استریم دیزنی در دست ساخت هستند و مارول استودیو نیز در حال ساخت چندین سریال مختلف براساس شخصیت‌هایی چون اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن و یک سریال براساس دو شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن است که این سریال‌ها احتمالاً در زمان دیگری معرفی خواهند شد.

داستان واقعی از این قرار است که شخصیتی با نام گونار کاسن به همراه سگش در سفری دیوانه‌وار و طولانی، با از خودگذشتگی تمام نزدیک ۳۰۰ هزار واحد سرم درمانی برای بیماری دیفتری را به منطقهٔ نوم در ایالت آلاسکا رساندند و با این کار از شیوع این بیماری در آمریکا جلوگیری کردند

سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند و اطلاعات بیشتر در مورد آن در گزارش مالی بعدی کمپانی دیزنی در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) منتشر می‌شود.

آخرین فیلمی که ویلم دفو در آن نقش‌آفرینی کرده است، فیلم Aquaman (آکوامن) است. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان است و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم تا این لحظه فروشی ۱۵۲ میلیون دلاری داشته است و هنوز اکران داخلی آن آغاز نشده است. فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه) اکران داخلی خود را آغاز کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده