نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

والت دیزنی در حال ساخت انیمیشن Dragon Empire است

طبق اطلاعات فاش شده، استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی در حال ساخت انیمیشن Dragon Empire (امپراطوری اژدها) است.

در سال‌های اخیر استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی با ساخت و انتشار انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Tangled (گیسوکمند)، انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار)، انیمیشن Frozen (فروزن)، انیمیشن Big Hero 6 (بیگ هیرو ۶)، انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) و انیمیشن Moana (موانا)، دوباره به روزهای خوب گذشته بازگشته است. انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲)، اولین دنباله از سری جدید انیمیشن‌های دیزنی است که برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن Frozen 2 (فروزن ۲)، دیگر دنباله انیمیشن‌های دیزنی خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. انیمیشن Gigantic (غول‌پیکر) انیمیشن جدید دیزنی بود که قرار نبود یک دنباله باشد؛ اما سال گذشته والت دیزنی ساخت این انیمیشن را لغو کرد.

Walt Disney Animation Studios

حال بسیاری در انتظار انیمیشن بعدی دیزنی که قرار است به‌جای انیمیشن Gigantic در سال ۲۰۲۰ اکران شود هستند و انتظار می‌رود که این انیمیشن، یک دنباله برای انیمیشن‌های قبلی دیزنی نباشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از انیمیشن جدید استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی فاش و منتشر شده است. طبق خبر و اطلاعاتی که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده‌اند، انیمیشن Dragon Empire، انیمیشن جدید والت دیزنی است که طبق اطلاعات فاش شده، قرار نیست براساس هیچ یک از IPهای موجود دیزنی یا غیره باشد و ایده آن ظاهرا ارجینال و جدید است. پل بریگز که پیش از این در تیم داستان نویسی انیمیشن Frozen و انیمیشن Big Hero 6 حضور داشته، قرار است وظیفه کارگردانی انیمیشن Dragon Empire را بر عهده داشته باشد.

انیمیشن Dragon Empire براساس داستانی از دین ولینز، طراح داستان و ایده‌پرداز باسابقه والت دیزنی در دست تولید است و کیل مورای، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Cars (ماشین‌ها) و انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را بر عهده خواهد داشت. با این حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات انیمیشن Dragon Empire در دسترس نیست؛ اما THS اطلاعات دیگری از شخصیت‌های این انیمیشن را منتشر کرده است. ژان-نین، شخصیت اصلی این انیمیشن است. این دختر در انیمیشن در نظر دارد تا وارد ماجراجویی شخصیت بولین که شخصیت اصلی مرد انیمیشن است شود؛ یک پیرمرد ۹۰۰ ساله و مربی ژان-نین. هنچنین شخصیت مکمل مرد انیمیشن نیز احتمالا کتسو نام دارد.

The Gifted

THS در ادامه اضافه کرد که جمی چانگ گزینه اصلی والت دیزنی برای صداپیشگی شخصیت ژان-نین در انیمیشن Dragon Empire است؛ اما حضور او در این انیمیشن هنوز قطعی نیست. چانگ پیش از این در همکاری با والت دیزنی، صداپیشگی شخصیت گوگو در انیمیشن Big Hero 6 و انیمیشن Big Hero 6: The Series را بر عهده داشته است. او همچنین نقش مولان در سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) و نقش بلینک در سریال The Gifted (استعداد) را بازی کرده است. با این حال، اکنون چانگ تنها گزینه فعلی دیزنی برای صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن Dragon Empire است و نام بازیگر دیگری برای این نقش و نقش‌های دیگر انیمیشن منتشر نشده است.

THS در پایان اعلام کرد که انیمیشن Dragon Empire برای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) که همزمان با روز شکرگزاری است، برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده