نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

تام هالند از جزئیات فیلم Avengers: Infinity War تا روز فیلمبرداری اطلاع دقیق نداشت

گفته می‌شود تام هالند تا قبل از فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War از جزئیات داستان این فیلم اطلاع نداشته است.

هشدار: این مطلب بخش مهمی از فیلم Avengers: Inifnity War را لو می‌دهد

.

.

.

.

تام هالند نمی‌دانست که قرار است در پایان فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) شخصیتش کشته شود و زمانی از این موضوع اطلاع پیدا کرد که در حال فیلمبرداری صحنه مربوطه بود. مارول استودیوز تلاش‌های فراوانی برای لو نرفتن جزئیات داستان فیلم خود انجام داده است. غیر از گمراه‌کنندگی‌های تریلر فیلم و درخواست شخصی جو و آنتونی روسو از هواداران برای لو ندادن داستان فیلم، آن‌ها همچنین به بازیگران فیلمنامه‌های ناقص و حتی به بعضی از آن‌ها فیلمنامه‌های تقلبی دادند. با در نظر گرفتن شرایطی که تحت آن فعالیت می‌کردند، بازیگران فیلم، بدون دانستن اینکه دارند دقیقا چه چیزی را به نمایش می‌گذارند، کار خوبی را در زمینه ایفای نقش به اجرا در آورده‌اند.

در حالی که چندین تن از شخصیت‌های انتقام جویان: جنگ ابدیت در پایان این فیلم کشته می‌شوند و این موضوع در فضاهای مجازی تبدیل به منبع شوخی‌های زیادی شده است، محبوب‌ترین این مرگ‌ها مربوط به پیتر پارکر بود؛ چرا که در پایان گفت «حس خوبی ندارم» و «نمی‌خواهم بروم» و این موضوع در شوخی‌های اینترنتی بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفت. اما در کنار بازی فوق‌العاده تام هالند و رابرت داونی جونیور، هالند اعلام کرد قبل از فیلمبرداری صحنه اطلاع نداشته که چه اتفاقاتی طی این صحنه رخ خواهند داد.

هالند به تازگی در پرسش و پاسخی شرکت کرده و به سوالاتی درباره پیتر پارکر و مرد عنکبوتی پاسخ داده است. وی در این مصاحبه اعلام کرد روز فیلمبرداری صحنه احساسی با داونی جونیور از سرنوشت مرد عنکبوتی اطلاع پیدا کرد. جو روسو چندی پیش اعلام کرد واکنش هالند در هنگام مرگ پیتر در فیلمنامه نوشته نشده بود و هرچه مشاهده کردید نبوغ تام هالند بوده که باعث تقدیر هواداران شد.

پنهان کردن جزئیات داستان توسط برادران روسو کاری منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که هالند معمولا داستان فیلم‌هایی را که در آن‌ها بازی می‌کند لو می‌دهد. در واقع در حین کنفرانس‌های خبری، بندیکت کامبربچ چندین دفعه جلوی او را گرفت تا اطلاعات زیادی را فاش نکند. اما این احتمال نیز وجود دارد که هیچ کدام از بازیگرانی که در پایان فیلم و با حرکت دست تانوس کشته شدند از مرگ شخصیت خود اطلاع نداشته باشند. مرگ شخصیت‌ها ناگهانی بود و اکثر آن‌ها نیازی به آماده‌سازی صحنه نداشتند.

خوشبختانه این فرصت وجود دارد تا چیزهای بیشتری از مهارت‌های شگفت‌انگیز تام هالند ببینیم. وی قرار است پس از بهبود اوضاع موجود توسط انتقام جویان اصلی به کمک کاپیتان مارول و مرد مورچه‌ای دوباره به دنیای سینمایی مارول بازگردد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده