نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال همکاری تیم بارسلونا با پیکسار برای ساخت یک انیمیشن سینمایی

طبق خبرهای منتشر شده، تیم فوتبال بارسلونا در حال مذاکره با پیکسار برای همکاری در ساخت یک انیمیشن سینمایی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیم فوتبال بارسلونا ممکن است که در ساخت یک انیمیشن سینمایی با پیکسار همکاری کند. طبق گفته روکو استاینهازر، خبرنگار برنامه رادیویی Versió RAC 1، تیم فوتبال بارسلونا در حال مذاکره و گفتگو با کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار برای ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس ستاره‌های اصلی باشگاه است. او گفت:

تماس‌ها و ارتباطاتی بین پیکسار و بارسا وجود دارد. آن‌ها در حال مذاکره با مدیران اجرایی پیکسار در آمریکا هستند. این انیمیشن سینمایی در مورد تاریخ باشگاه بارسلونا نخواهد بود، اما قهرمان اصلی این انیمیشن سینمایی احتمالا از این باشگاه است.

Pixar

طبق اطلاعات منتشر شده، این انیمیشن قرار نیست یک انیمیشن کوتاه و کوچک باشد، بلکه این انیمیشن قرار است یک انیمیشن بلند سینمایی با بودجه بزرگ باشد که توسط کمپانی والت دیزنی در سراسر جهان به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال، مذاکرات هنوز ادامه دارد و به‌ نظر می‌رسد پیکسار و بارسلونا تا رسیدن به یک توافق هنوز فاصله زیادی دارند و ساخت این انیمیشن هنوز رسما تایید و اعلام نشده است. پیکسار که در حال حاضر بخشی از کمپانی والت دیزنی است، در طول حیات خود انیمیشن‌های موفقی چون داستان اسباب بازی (Toy Story)، شرکت هیولاها (Monsters,Inc)، در جستجوی نمو (Finding Nemo)، شگفت انگیزان (The Incredibles)، ماشین‌ها (Cars)، راتاتویی (Ratatouille)، وال-ئی (WALL·E)، بالا (Up)، درون بیرون (Inside Out) و غیره، را تولید و منتشر کرده است.

انیمیشن Coco (کوکو)، آخرین انیمیشن پیکسار بود که آذر امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانسته علاوه بر موفقیت تجاری و جلب نظر مردم، در فصل جوایز نیز بسیار موفق ظاهر شود. انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲)، انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Barcablaugranes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده