نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Coco اعلام شد

کمپانی والت دیزنی و پیکسار تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن تحسین‌شده کوکو (Coco) را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Coco را تایید و اعلام کرده‌اند. این انیمیشن اخیرا در مراسم گلدن گلوب 2018 که بامداد دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، توانست جایزه بهترین انیمیشن این مراسم را دریافت کند. از این انیمیشن به‌عنوان شانس اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز نام برده می‌شود. در ابتدا نسخه دیجیتالی انیمیشن Coco در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۸ (۲۴ بهمن ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این انیمیشن در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) عرضه خانگی می‌شود. نسخه خانگی انیمیشن Coco شامل سه نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD خواهد بود.

نسخه خانگی انیمیشن Coco دارای محتوای ویژه از جمله صحنه‌های حذف شده انیمیشن، ویدیوهایی از مراحل ساخت انیمیشن، پشت صحنه کار صدا پیشه‌ها، مستندهایی به زبان لی آنکریچ، مراحل نوشتن و ضبط موسیقی و آهنگ‌های انیمیشن و تحقیقات پیکسار در مورد آئین و فرهنگ کشور مکزیک، نیز خواهد بود. کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک کرده است. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار نیز کار ساخت موسیقی این انیمیشن را بر عهده داشته است.

Coco

آنتونی گونزالس، آنا افلیا مورگیا، رینی ویکتور، جیمی کمیل، سوفیا اسپینوزا، لوئیز والدز، لومباردو بایار، بنجامین برت، گائل گارسیا برنال، ادوارد جیمز آلموس، آلانا اوباک، سلنه لونا، آلفونسو آرائو، هربرت سیگوئنزا، اکتاویو سولیس، گابریل ایگلسیاس چیچ مارین و بلانکا آراسیلی، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند و به شخصیت‌های این انیمیشن زندگی بخشیده‌اند. انیمیشن Coco که جدیدترین اثر کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار است، با استقبال منتقدان روبه‌رو شده و توانسته ۹۶ درصد نقد مثبت را در وب‌سایت راتن تومیتوز دریافت کند.

همچنین انیمیشن Coco که جدیدترین انیمیشن ارجینال و غیر دنباله‌ای پیکسار از سال ۲۰۱۵ است، با استقبال بسیار خوب تماشاگران نیز روبه‌رو شده است. انیمیشن Coco که اکرانش را از روز شکرگزاری سال ۲۰۱۷ آغاز کرده، تاکنون بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی و بیش از ۵۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. انیمیشن Coco عملکرد بسیار موفقی را در بازارهای برخی از کشورها از جمله مکزیک و چین داشته و در کشور مکزیک به پرفروش‌ترین محصول تاریخ سینمای این کشور تبدیل شده است. همچنین انیمیشن Coco در کشور چین عملکرد بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و تاکنون بیش از ۱۸۴ میلیون دلار در این کشور فروش کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده