نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ اکران فیلم I, Tonya با بازی مارگو رابی اعلام شد

کمپانی نئون (Neon) تاریخ اکران فیلم من تونیا هستم (I, Tonya) با بازی مارگو رابی و سباستین استن را تایید و اعلام کرد.

فیلمی بر اساس زندگینامه تونیا هاردینگ، اسکیت‌باز معروف آمریکایی در دهه ۹۰ میلادی، در دست ساخت است. اتفاقات این فیلم که I, Tonya نام دارد، وقایع سال ۱۹۹۴ را پوشش خواهد داد که قرار است روی رسوایی و اتفاقاتی که در مسابقات قهرمانی اسکیت‌سواری کشور آمریکا در شهر دیترویت و المپیک زمستانی در شهر لیلهامر کشور نروژ رخ داد، تمرکز داشته باشد. در طی مسابقات قهرمانی و انتخابی اسکیت‌سواری در کشور آمریکا که در شهر دیترویت برگزار می‌شد، نانسی کریگان که رقیب تونیا بود، پس از پایان تمرین با باتوم پلیس مورد حمله قرار گرفت که پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که جف گیلولی، همسر تونیا، این حمله را برنامه‌ریزی کرده است. این اتفاق باعث شد که پای کریگان بشکند و تونیا هاردینگ به المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ اعزام شود.

I, Tonya

مارگو رابی قرار است ایفاگر نقش تونیا هاردینگ در فیلم I, Tonya باشد. رابی از سال ۲۰۰۸ کار بازی در فیلم و سریال را آغاز کرد، اما او اولین بار در سریال Pan Am (پان آم) شناخته شد. با وجود اینکه این سریال نتوانست نقدهای خوبی را دریافت کند و با ریزش گسترده بیننده نیز روبه‌رو شد، اما رابی توانست محبوبیت بسیاری را به‌دست آورد. در سال ۲۰۱۳، رابی در فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو، به ایفای نقش پرداخت. رابی سپس در سال ۲۰۱۵ در فیلم Focus (تمرکز) با ویل اسمیت هم‌بازی شد و در همان سال حضور بسیار کوتاهی را نیز در فیلم The Big Short (رکود بزرگ) داشت.

رابی سپس در سال ۲۰۱۶ در فیلم The Legend of Tarzan (افسانه تارزان) به ایفای نقش پرداخت. با این حال، رابی بیشتر برای بازی در نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) شناخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم I, Tonya اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم قرار است به صورت بسیار محدود در دو شهر نیویورک و لس آنجلس در تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) اکران شود. بدین ترتیب فیلم I, Tonya خواهد توانست تا در رقابت نودمین دوره مراسم اسکار شرکت کند. اکران گسترده و جهانی این فیلم نیز قرار است از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود.

Sebastian Stan

کارگردانی فیلم I, Tonya بر عهده کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) بوده و استیون راجرز نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. هالیوود ریپورتر این فیلم را خنده‌دار و ویرانگر توصیف کرده است. سباستین استن که او را بیشتر برای بازی در نقش باکی بارنز (سرباز زمستان) در دنیای سینمایی مارول می‌شناسیم،‌ نقش جف گیلولی را در این فیلم بازی کرده است. علاوه بر رابی و استن، مکینا گریس، آلیسون جانی، جولیان نیکلسون، کیتلین کارور، بوجانا نوواکوویچ، بابی کاناوله و پل والتر هاوزر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم I, Tonya حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده