نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

پوستر جدیدی از فیلم Suburbicon جرج کلونی منتشر شد

در پوستری جدید از فیلم مورد انتظار Suburbicon (سابربیکن) جرج کلونی، شخصیت اصلی داستان با بازی مت دیمون به تصویر کشیده است.

استودیو پارامونت پیکچرز پوستری جدید از فیلم کمدی، جنایی و پر بازیگر Suburbicon (سابربیکن) را منتشر ساخت. کارگردانی این فیلم بر عهده جرج کلونی است و در آن بازیگران معروفی همچون مت دیمون، جولین مور، نوآ یوپ، مگان فرگوسن و اسکار آیزاک به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. پوستر جدید این فیلم را با هم می‌بینیم:

Suburbicon

در خلاصه داستان فیلم Suburbicon چنین آمده است:

داستان این فیلم در محیطی آرام و دلپذیر در حومه شهر و در منطقه‌ای با خانه‌هایی زیبا که چمن‌های حیاط آن‌ها همواره مرتب است روایت می‌شود. مکانی فوق‌العاده برای گذران زندگی یک خانواده در تابستان سال ۱۹۵۹؛ دقیقاً همان کاری که خانواده لاج می‌کند. اما این آرامش ظاهری همچون پرده‌ای است که واقعیتی آزاردهنده و وضعیتی نابسامان را می‌پوشاند. پدر خانواده، گارنر لاج (با بازی مت دیمون)، مجبور است راهی برای خلاصی از دنیای تاریک این شهر کوچک که خیانت، تزویر و خشونت در آن موج می‌زند، پیدا کند. داستان این فیلم در مورد مردمانی ضعیف است که انتخاب‌های بسیار بدی دارند. اینجا سابربیکن است.        

فیلمنامه اصلی فیلم Suburbicon توسط جرج کلونی، گرانت هسلاو و برادران کوئن به رشته تحریر درآمده است.  

جرج کلونی پیش از این فیلم، کارگردانی فیلم‌های Good Night, and Good Luck (شب بخیر و موفق باشید - ۲۰۰۵)، The Ides of March (نیمه ماه مارس - ۲۰۰۸)، Leatherheads (کلاه چرمی‌ها - ۲۰۰۸) و The Monuments Men (مردان آثار یادبود - ۲۰۱۴) را بر عهده داشته است. آخرین نقش‌آفرینی این هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس هالیوودی نیز فیلم Money Monster (هیولای پول - ۲۰۱۶) بود. جولیا رابرتس دیگر بازیگر این درام هیجان‌انگیز به کارگردانی جودی فاستر بود.

گفتنی است فیلم Suburbicon برای اکران در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده