نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

پوستر جدیدی از هیو جکمن در فیلم The Greatest Showman منتشر شد

از آنجایی که تنها چند ماه دیگر تا اکران فیلم بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman) باقی مانده، کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از این اثر منتشر کرده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا پوستر جدیدی را از فیلم بزرگترین شومن (The Greatest Showman) که حول محور شخصیت فینس تیلور بارنوم با بازی هیو جکمن می‌چرخد منتشر کرد. در کنار هیو جکمن ستارگان دیگری مانند ربکا فرگوسن، میشل ویلیامز، زک افران و زندیا در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. شما می‌توانید در انتهای همین پست علاوه بر پوستر منتشر شده، تصاویر دیگری هم از تولید این فیلم مشاهده کنید.

داستان این فیلم از تخیل خود فینس تیلور بارنوم الهام گرفته و می‌توان گفت که اولین و بهترین فیلم موزیکالی است که تولد صنعت نمایش و این هنر را جشن می‌گیرد. همچنین فیلم The Greatest Showman رویای فردی را تصویر می‌کشد که تقریبا از هیچ و صفر شروع کرد و تصمیم داشت که نمایشی را به راه بیاندازد که شور و احساس آن به کل دنیا منتقل شود. این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) سال جاری به روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم بزرگترین شومن توسط کارگردان تازه کار و پر شور و شوق یعنی مایکل گریسی کارگردانی خواهد شد. موسیقی‌های این اثر هم توسط برندگان جایزه اسکار یعنی بنج پاسک و جاستین پاک که فیلم فوق‌العاده محبوب لالا لند (La La Land) را هم در رزومه کاری خود دارند ساخته خواهد شد. هیو جکمن علاوه بر ایفای نقش اصلی این اثر هنری و نمایشی، در نقش تهیه کننده فیلم هم در کنار لارنس مارک و کمپانی چرنین اینترتینمنت حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم بزرگترین شومن برعهده نویسندگان به نامی مانند جنز بیکز نویسنده فیلم ریو 2 (Rio 2)، مایکل آرندت که سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن داستان اسباب بازی 3 (Toy Story 3) و فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) را در کارنامه خود دارد و همچنین بیل کاندن که نویسنده فیلم‌های دختران رویایی Dreamgirls و دیو و دلبر Beauty and the Beast بود، خواهد بود.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم بزرگترین شومن (The Greatest Showman) برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۴ دی ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

شما درباره این فیلم چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم برای این فیلم موزیکال اشتیاق دارید؟

The Greatest Showman

The Greatest Showman

The Greatest Showman


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده