نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Final Fantasy 14 پاییز امسال به نت فلیکس می آید

قرار است سریال درام ژاپنی با محوریت بازی Final Fantasy 14 پاییز امسال به نت فلیکس بیاید.

ممکن است با خواندن تیتر فکر کنید که این خبر هم مربوط به یکی دیگر از دروغ‌های اول آوریل می‌شود، اما واقعیت این است که مجموعه Final Fantasy قصد دارد به لطف سریال Final Fantasy XIV: Daddy of Light، وارد شبکه نت فلیکس شود. این سریال درام ژاپنی که در این کشور با نام Final Fantasy XIV: Hikari no Otousan شناخته می‌شود، ماه آوریل در ژاپن به نمایش درخواهد آمد و پاییز امسال از طریق نت فلیکس در سرتاسر جهان در دسترس خواهد بود.

این سریال ترکیبی از سکانس‌های واقعی و سکانس‌های داخل بازی است. سریال داستان کلاسیک پدر و پسر را با یک پیچ داستانی کاملا مدرن روایت می‌کند؛ پسر به پدرش یک نسخه از بازی Final Fantasy 14 برای پلی‌استیشن 4 را می‌دهد. در حالیکه پدر تجربه بازی را آغاز می‌کند، پسرش نیز به صورت آنلاین به او می‌پیوندد و پدرش را بدون افشای هویتش در بازی راهنمایی می‌کند. در همین حال، پسر به صورت مخفیانه در یک بلاگ تجربیاتش را شرح داده و مجددا با پدرش ارتباط برقرار می‌کند.

سریال Final Fantasy XIV: Hikari no Otousan در ماه آوریل از طریق شبکه‌های تلویزیونی و نت فلیکس ژاپن پخش خواهد شد. پاییز امسال این سریال در نت فلیکس سرتاسر جهان به نمایش در خواهد آمد. وبسایت رسمی این سریال هم‌اکنون راه اندازی شده است.

بازی Final Fantasy 14 که در سبک MMO است، کار خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است. نسخه اولیه آن برای رایانه‌های شخصی ناامیدکننده ظاهر شده و از مشکلات فنی فراوان، مشکلات رابط کاربری و گیم‌پلی تکراری رنج می‌برد و به سرعت بازیکنان خود را از دست داد.

بازی در سال ۲۰۱۳ با نام بازی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn و با ظاهری جدید و اصلاح شده برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 3 عرضه شد و بسیاری از مشکلات نسخه اولیه را برطرف کرد. نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و قرار است پشتیبانی از نسخه پلی‌استیشن 3 بازی در ماه ژوئن امسال متوقف شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده