نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری بازسازی Friday the 13th از ماه مارس آغاز خواهد شد

کمپانی پارامونت اعلام کرد که فیلمبرداری بازسازی فیلم ترسناک Friday the 13th از ماه مارس آغاز خواهد شد.

فیلم ترسناک جمعه سیزدهم (Friday the 13th) در سال ۱۹۸۰ به روی پرده رفت. با وجود آن که منتقدان روی خوشی به این فیلم نشان ندادند، اما این فیلم تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ فیلم‌های ترسناک شد. جیسون ورهیز بدون شک یکی از بدنام‌ترین شخصیت‌های دنیای سینما است که از کشتن مردم عادی هیچ ابایی ندارد. او بیشتر اوقات از یک کارد بزرگ و سنگین استفاده می‌کند. در طی دهه ۸۰ میلادی هفت دنبال برای فیلم Friday the 13th ساخته و منتشر شد. در دهه ۹۰ میلادی یک و در دهه گذشته دو فیلم از این مجموعه ساخته و به روی پرده رفت.

در سال ۲۰۰۹ بازسازی فیلم Friday the 13th به کارگردانی مارکوس نیسپل، ساخته و منتشر شد. با وجود عملکرد تجاری نسبتا موفق، این فیلم با واکنش بسیار منفی منتقدان و حتی طرفداران این مجموعه روبرو شد. پس از این شکست در سال ۲۰۱۳، کمپانی پارامونت تصمیم گرفت بازسازی جدیدی برای فیلم Friday the 13th تولید و منتشر کند. با این حال، ساخت این فیلم بارها عقب افتاده است. بازسازی جدید فیلم Friday the 13th در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۴ دی امسال) اکران شود، اما پارامونت اکران این فیلم را ۹ ماه عقب انداخت و این فیلم اکنون قرار است در ماه اکتبر ۲۰۱۷ اکران شود. حال کمپانی پارامونت در حال آماده شدن برای شروع تولید و ساخت این فیلم است. طبق گفته وب‌سایت مجموعه Friday the 13th، فیلمبرداری و تولید بازسازی این فیلم در ماه مارس رسما آغاز خواهد شد.

Friday the 13th

تاکنون حضور هیچ بازیگری در بازسازی فیلم Friday the 13th تایید نشده است، اما بردلی فولر، تهیه کننده Friday the 13th، پیش از این در یک اظهار نظر گفته است که این فیلم پیش درآمدی بر داستان جیسون ورهیز خواهد بود و به اکتشاف ریشه‌ها و خاستگاه این قاتل نقاب دار خواهد پرداخت. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از اوایل ماه مارس (اسفند) در خارج شهر آتلانتا شروع شود و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم در اواسط ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) به پایان برسد. محل فیلمبرداری بازسازی فیلم Friday the 13th، نزدیک مکانی است که فیلم Jason Lives: Friday the 13th Part VI فیلمبرداری شده و در سال ۱۹۸۶ به روی پرده رفته است.

کارگردانی بازسازی فیلم Friday the 13th بر عهده برک آیسنر خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده آرون گزیکووسکی و نیک آنتوسکا بوده است. فیلم Friday the 13th قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۱ مهر ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده