نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اکران دو فیلم Friday the 13th و دنباله Rings تاخیر خورد

کمپانی پارامونت اکران دو فیلم ترسناک خود به نام Friday the 13th و دنباله Rings را عقب انداخت.

طرفداران فیلم ترسناک باید کمی بیشتر برای اکران فیلم‌های جدید از دو مجموعه محبوب این سبک، صبر کنند. کمپانی پارامونت تایید کرده است که اکران دو فیلم حلقه‌ها (Rings)، سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های حلقه (Ring) و فیلم جدید جمعه سیزدهم (Friday the 13th) تاخیر خورده است. فیلم Rings قرار بود در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) که مصادف با مراسم و جشن هالووین بود، به روی پرده برود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، تاریخ اکران این فیلم برای سومین بار است که تغییر می‌کند و در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۱۷ (۱۵ بهمن امسال) اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۲ آبان ۱۳۹۴) اکران شود که در ادامه اکران آن به ۱ آوریل (۱۳ فروردین امسال) ۲۰۱۶ موکول شد و پس از آن اکران فیلم تا تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) امسال عقب افتاد. 

پارامونت همچنین اعلام کرد که قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های Friday the 13th که قرار بود در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۴ دی امسال) اکران شود، چند ماه دیرتر به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است با ۹ ماه تاخیر در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۱ مهر ۱۳۹۶) اکران شود. کمپانی پارامونت هیچ دلیلی یا دلایلی را برای عقب انداختن تاریخ اکران این دو فیلم اعلام نکرده است.

این در حالی است که سوددهی کمپانی پارامونت کاهش یافته است و ممکن است عقب انداختن زمان اکران فیلم Rings کمتر غافلگیر کننده باشد. اگرچه بردلی فولر، تهیه کننده Friday the 13th، پیش از این در یک اظهار نظر گفته است که این فیلم پیش درآمدی بر داستان جیسون ورهیز خواهد بود و به اکتشاف ریشه‌ها و خاستگاه این قاتل نقاب دار خواهد پرداخت. با این وجود تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید نشده است و همچنین مشخص نیست چه کسی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده