نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصاویر فیلم Mute منتشر شد

نت‌فلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم جدید خود به نام صامت (Mute) را منتشر کرد.

اولین تصاویر رسمی فیلم علمی-تخیلی Mute که کارگردانی آن بر عهده دانکن جونز، کارگردان فیلم وارکرفت (Warcraft)، است، منتشر شد. در تصاویری که توسط نت‌فلیکس منتشر شده، شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله الکساندر اسکارشگرد که نقش یک پیشخدمت را بازی می‌کند به همراه پل راد و جاستین ثرو که نقش دو جراح آمریکایی را بر عهده دارند، مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات فیلم Mute در برلین سال ۲۰۵۲ رخ می‌دهد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک پیشخدمت به نام «لئو» با بازی الکساندر اسکارشگرد، در سال ۲۰۵۲ و در شهر برلین به دنبال فردی گمشده می‌گردد. او در کودکی بخاطر حادثه‌ای توانایی حرف زدن را از دست داده و لال شده است. لئو با وجود آن که نمی‌تواند حرف بزند، اما صاحب یک نامزد زیبا به نام نادیرا با بازی سیناب صالح، شده است. زمانی که او بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود، لئو شروع به جستجو در سطح شهر می‌کند. در حین جستجو‌ها، «لئو» با دو جراح آمریکایی با بازی پل راد و جاستین ثرو، رو‌به‌رو می‌شود که «دو تبهکار سرکش» هستند. این دو نفر تنها سرنخ‌های او برای یافتن نامزدش هستند و لئو برای یافتن عشق خود مجبور است به دنیای زیر زمین برود.

طبق گفته جونز، فیلم Mute از دو فیلم کازابلانکا (Casablanca) و بلید رانر (Blade Runner) الهام گرفته شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مایکل رابرت جانسون است. وی سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و پمپئی (Pompeii) را در کارنامه دارد. فیلم Mute در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد و همچنین اکران کوتاهی را نیز در سینماهای سراسر جهان خواهد داشت. جونز ساخت فیلم Mute را ۱۲ سال پیش تایید کرده بود، اما برای شروع ساخت آن ۱۲ سال صبر کرده است.

اواخر ماه مهر فیلمبرداری فیلم Mute در برلین آلمان آغاز شد. همچنین جونز فاش کرده است که این فیلم ارتباطات داستانی با فیلم علمی تخیلی ماه (Moon) نیز دارد که در سال ۲۰۰۹ با بازی سام راکول و صداپیشگی کوین اسپیسی، به روی پرده رفت. جونز همچنین پیش از این گفته است که علاقه دارد به مجموعه فیلم‌های Warcraft بازگردد و ایده‌هایی را برای ساخت یک سه گانه از این مجموعه دارد. او اخیرا توضیح داده که تصمیم گیرنده اصلی کمپانی لجندری است که مسئولیت تولید قسمت اول را نیز بر عهده داشته است. با وجود آن که ساخت دنباله فیلم Warcraft هنوز رسما تایید نشده است، اما جونز اطلاعاتی از داستان دنباله احتمالی این فیلم به اشتراک گذاشته که ممکن است در قسمت دوم این فیلم مشاهده کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده