نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

اولین تصویر از فیلم هان سولو منتشر شد

هان سولو یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای مجموعه جنگ ستارگان است. به همین دلیل لوکاس فیلم تصمیم به ساخت یک فیلم مستقل از وی گرفته و حال کارگردان این فیلم، نخستین تصویر ازآن را منتشر کرده است.  با زومجی همراه باشید.

درحالی که بتازگی بازیگر هان سولو جوان مشخص شده، اولین تصویر رسمی از فیلم هان سولو (Han Solo) منتشر شده است. به مناسبت روز جنگ ستارگان کریس میلر، کارگردان فیلم هان سولو در صفحه شخصی خود در تویتر تصویر بلاستر معروف قاچاقچی فضایی را تویت کرده است:

Blaster Han Solo

فیل لرد به همراه کریس میلر، کارگردانی  و لارنس کاسدان به همراه پسرش جان کاسدان، کار نوشتن فیلمنامه فیلم هان سولو بر عهده خواهند داشت. لرد و میلر پیش از این برای ساخت مجموعه Jump Street و The Lego Movie با هم همکاری داشته‌اند.

پس از رقابتی میان بازیگرهایی چون دیو فرانکو، آلدن ارنریچ، تارون ایگرتون و جک رینر سرانجام روز گذشته لوکاس فیلم آلدن ارنریچ را به عنوان بازیگر هان سولو جوان انتخاب کرد. پیش از این در ماه آوریل گزارشی مبنی بر شانس بالای آلدن ارنریچ برای انتخاب این نقش منتشر شده بود.

اخیرا دیو فرانکو، در یک مصاحبه با MTV News از تجربه خود از تست‌های انتخاب نقش صحبت کرده و توضیح داده که چرا تصمیم گیری تهیه کنندگان برای انتخاب نقش هان سولو با توجه به زمان باقی مانده طول کشیده است:

همه چیز مربوط به تاثیری است که این بازیگر باید داشته باشد و به همین دلیل هم ایفای نقش هان سولو بسیار دشوار است. به‌علاوه سازندگان باید تصمیم می‌گرفتند که آیا شخصیتی کاملا مشابه هریسون فورد نیاز دارند یا باید تفاوت‌هایی هم بین این دو بازیگر باشد؟ آیا آن‌ها بازیگر می‌خواستند که کاملا از لحاظ ظاهری هم شبیه به هریسون فورد است یا خیر؟ تمامی این‌ها باعث شد تا انتخاب شخصیت تبدیل به پروسه‌ای طولانی شود.

فیلم هان سولو در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده