// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷

پوستر جدید فیلم Warcraft با حضور شخصیت زن رونمایی شد

پوستر جدیدی از فیلم Warcraft، ساخته استودیوی لجندری پیکچرز در جریان رویداد PAX East منتشر شده است. در این پوستر شاهد تصویری از شخصیت «دِراکا» هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دانکن جونز، کارگردان فیلم «وارکرفت»، محصول مشترک بلیزارد و استودیوی فیلم‌سازی  لجندری پیکچرز، با انتشار تصویری از شخصیت زن اورک در این فیلم، انتظارات طرفداران را برای تماشای آن افزایش داده است. جونز در توییتر رسمی خود با انتشار پوستر زیر در این رابطه نوشت: «از اینکه قادر به افزودن دراکا به پوستر‌ شخصیت‌های اصلی‌مان هستیم بسیار خوشحالم .»

draka warcraft movie poster پوستر فیلم وارکرفت

البته این تصویر تنها تازه‌ترین پوستر از فیلم Warcraft محسوب می‌شود. سازندگان این فیلم تاکنون پوستر‌های زیادی درباره حضور شخصیت‌های مختلف داستان نظیر «لاتر»، «بلک‌هند» و «گرونا» را منتشر کرده‌اند. در گذشته نیز پوستر رسمی فیلم با حضور شخصیت‌های اورک و انسان عرضه شده بود.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اکران فیلم وارکرفت شاهد پخش تریلر‌های هیجان‌انگیز و جذابی نیز توسط سازندگان فیلم هستیم. این فیلم در تاریخ ۳۰ ماه می (۱۰ خرداد ۱۳۹۵) در انگلستان و ۱۰ ماه ژوئن (۲۱ خرداد) در ایالات متحده اکران خواهد شد. فیلم وارکرفت به کارگردانی دانکن جونز و نقش‌آفرینی کلنسی براون در نقش بلک‌هند، روث نگا در نقش «لیدی تاریا»، توبی کبل در نقش «دوروتان»، پائولا پاتون در نقش گرونا و دنیل وو در نقش «گول‌دان»، اکنون مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده