// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۹

Gears of War به ریشه‌های خود پای‌بند است

برنامه ریزی Microsoft برای بازی Gears Of War به کمک Black Tusk چیست؟ مدیر کل Xbox یعنی فیل اسپنسر تا حدی به این پرسش پاسخ داده است و اعلام کرد علاقمند است سری جدید این بازی تا حد زیادی به سنت های نسخه های قبلی پای‌بند باشد.
در زیر به نقل قول فیل اسپنسر در همین باره می‌پردازیم:
چیزی که باعث علاقه شخص من به نسخه های پیشین بازی‌های Gears Of War می شد، لحظه‌های حماسی بود که در آن غرق می شدیم. داستان و محیط به شدت پر از احساسات و شاید حتی تاریک‌تر بود. من فکر می کنم که به مرور زمان و بدون هیچ دلیل واضحی، این بازی به یک تقلید مضحک از خود تبدیل شد. به همین دلیل مدیریت این IP کمی سخت است.
امسال مایکروسافت بازی Gears Of  War را از شرکت اپیک گیمز خریداری کرد و ساخت آن را به استودیو فرعی و زیر نظر خودش به نام Black Tusk سپرد. برای این بازی، آن‌ها کارمند پیشین اپیک گیمز، رود فرگوسن را برای نظارت بر این پروژه استخدام کردند. آخرین نسخه از بازی Gears Of War در سال 2013 با عنوان Gears Of War: Judgment، توسط People Can Fly ساخته شده بود، با استقبال غیر صمیمی منتقدان روبه رو شد. اسپنسر در این باره می‌گوید:
من می دانم که Judgment نیازها و انتظارات را برآورده نکرد، اما حالا ما تیم جدیدی داریم و فرگوسن اینجاست تا به پیشرفت این پروژه کمک کند. تقریبا می توانم مطمئن باشم که قصد ما سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه در دهه‌ی پیش رو است. من دوست دارم اینطور فکر کنم.
Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده