نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۱

تماشا کنید: تحقیر و حذف شخصیت متقلب از بازی Guild Wars 2

همه‌ی ما می‌دانیم که تقلب کردن در بازی‌های آنلاین می‌تواند منجر به ممنوعیت دسترسی و یا حذف از بازی شود، اما یادتان باشد که اگر در Guild Wars 2 تقلب کنید سرنوشت بسیار بدتری در انتظارتان خواهد بود!

بر اساس پستی که چندی در وبسایت رسمی Guild Wars 2 منتشر شده بود، طرفداران این بازی از حضور یک هکر متقلب در مسابقات مختلف گله می‌کنند. این هکر علاوه بر اینکه پول و آیتم‌های خود را به صورت غیر قانونی کسب می‌کرد، در رقابت‌های بخش چندنفره نیز با استفاده از تقلب‌های متعدد باعث به هم ریختن نظم بازی می‌شد. حتی یک از بازیکنان ویدئویی از شخصیت این هکر در بازی تهیه کرد و آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشت.

این وضعیت بدون هیچ واکنش رسمی از سوی سازندگان بازی به مدت دو هفته ادامه داشت، اما پس از آن بازیکن‌ها شاهد یک عکس‌العمل قاطعانه از سوی مسئولین بودند. کریس کلری، مدیر بخش امنیت بازی، در پاسخ به این مسئله در وبسایت بازی نوشت:

لازم نیست که حتما خودمان آن را در بازی ببینیم؛ گاهی شواهد ویدئویی خوب برای من کافی هستند تا بفهمم که او چه کسی است. در این مورد نیز ویدئوی منتشر شده برای من کافی بود تا او را پیدا کنم و اقدام لازم را انجام دهم. ممنون به خاطر تهیه‌ی این ویدئو؛ برای همراهی با ویدئوی شما، من ویدئوی زیر را که مربوط به آخرین لحظات حساب کاربری او در بازی است را منتشر کرده‌ام. و البته او از بازی حذف شده است.

دانلود ویدیو

ویدئوی بالا توسط کلری منتشر شده و نشان می‌دهد که او (یا شخص دیگری در آرنا نت)، وارد حساب کاربری این هکر می‌شوند، کنترل شخصیت او را به دست می‌گیرند و پس از برهنه کردن او (!)‌، از ارتفاع بسیار زیاد به پایین پرتابش می‌کنند. آنها سپس از حساب کاربری هکر خارج می‌شوند و شخصیت او را از بازی حذف می‌کنند.

Guild Wars 2 یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره‌ی کلان‌آنلاین است که در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک منتشر شده است. میانگین امتیازات این بازی در سایت متاکرایتیک ۹۰ از ۱۰۰ است.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده