// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

پوسته پویای رایگان برای پیش خرید بازی Uncharted: The Lost Legacy

به تازگی اعلام شده است که پیش خرید کنندگان بازی Uncharted: The Lost Legacy یک پوسته پویا دریافت خواهند کرد.

Truant Pixel از سازندگان پوسته‌های مختلف برای پلی‌استیشن 4 است که تا به حال کارهای زیادی را برای این پلتفرم عرضه کرده است و می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه پلی‌استیشن مشاهده کرده و از آن‌ها لذت ببرید. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که پیش خرید کنندگان بازی Uncharted: The Lost Legacy پوسته‌ای پویا را به عنوان مزایای پیش خرید دریافت خواهند کرد. این پوسته پویا توسط ترانت پیکسل طراحی شده و از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار است. این پوسته شباهت بسیاری به پوسته پویا بازی Uncharted 4 دارد. از دیگر کارهای این تیم سازنده پوسته‌های پلی‌استیشن 4 می‌توان به پوسته پویا بازی Rime اشاره کرد که در ماه آینده روانه بازار خواهد شد. پیش خرید کنندگان این بازی نیز می‌توانند از پوسته پویا و زیبای بازی Rime برخوردار شوند. 

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۴۰ دلار این بازی را خریداری کنند. همچنین اگر یکی از ادیشن‌های مخصوص بازی Uncharted 4 را در اختیار داشته باشید، لازم به خرید این بازی نیست. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به پوسته پویا بازی Uncharted: The Lost Legacy را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده