نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

با بازی های مجموعه آموزشی نو، هیجان را از نوع دیگری تجربه کنید

بازی‌های مجموعه آموزشی نو، هیجان را از نوع دیگری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این بازی‌ها، هیجان چیزی غیر از بالا رفتن آدرنالین و خشونت است.

3

مجموعه آموزشی نو، با ساخت سه بازی کامپیوتری و یک بازی برای گوشی‌ها اندروید، قصد دارد نگاهی جدید به بازی‌های ویدیویی داشته باشند. جامعه هدف این بازی‌ها، گیمرهای ۱۵ تا ۱۸ ساله هستند و این برای اولین بار است که چنین طرحی با این رویکرد اجرا می‌شود.

بازی‌های مجموعه آموزشی نو، که هم توانایی اجرای آنلاین و هم به صورت آفلاین را دارند، علاوه بر ویندوز و مک، قابلیت اجرا برروی تبلت‌ها را نیز دارند. در این بازی‌ها سعی در خلق فضایی امن برای کاربران شده است تا آنها بتوانند به همذات‌پنداری و هم‌دلی با شخصیت بازی، که هم سن و سال کاربر است، بپردازند. در این بازی‌ها فضایی برای کشف و کنکاش و رویارویی با موقعیت‌های نه چندان ساده برای تصمیم‌گیری پیش‌روی گیمر قرار می‌گیرد و آنها را درگیر موضوع و روایت بازی می‌کنند؛ به طوری که حتی پس از اتمام بازی، گیمر کماکان به دیده‌ها و شنیده‌هایش در حین این تجربه جدید فکر می‌کند.

در این بازی‌ها، سه نوجوان از دغدغه‌ها و آرزوهایشان می‌گویند و این موارد را با همسالان خود در میان می‌گذارند و گیمر را به همراهی و درگیری در روایت‌هایشان دعوت می‌کنند. این سه بازی سعی در خلق فضا و تجربه‌ای تازه از فعالیت‌های تعاملی دارند و برای ایجاد ارتباط بهتر، از فضای واقعی و تعاملی مستندگونه‌ای الهام گرفته شده‌اند. هدف اصلی این مجموعه بازی‌ها، معرفی یک رویکرد جدید به بازی و ایجاد تجربه‌ای منحصر به‌فرد برای نوجوانان است و سعی دارد که آنها را بیشتر متوجه متوجه اتفاقات اطرافشان بکند و به آنها نشان بدهد که چگونه می‌توانند برروی محیط اطرافشان تاثیر بگذارند.

آموزشی نو

تجربه‌ای که گیمرها در طول انجام این بازی‌ها پشت سر می‌گذارند، بازتاب مسائلی است که نوجوانان امروزی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به طور مثال، کنار گذاشته شدن از جمع دوستان به دلیل یک‌رنگ نبودن با آنها، عدم توانایی در پرداختن به علاقه‌هایشان به دلیل کمبود امکانات و نادیده گرفته شدن آرزوهایشان توسط اطرافیان و خانواده، از مسائلی هستند که نوجوانان امروزی با آنها روبه‌رو هستند و این مسائل در بازی‌های مجموعه آموزشی نو پیاده‌سازی شده است و بازی‌ها سعی دارند که با ایجاد فضایی امن و نو، گیمر را در موقعیت‌های مختلف تصمیم‌گیری مستقل و آزادانه قرار بدهد و بستری را برای آنها فراهم کنند تا آنها بتوانند در مورد علایق، آرزوها و آینده خودشان که معمولا در زندگی روزمره دنبال آن هستند، تصمیماتی بگیرند.

یافت بازی

همچنین این مجموعه، اقدام به ساخت یک بازی برروی پلتفرم اندروید با نام «یافت‌ بازی» کرده است که هدف اصلی آن،‌ آموزش اهمیت بازیافت است. یافت بازی که از چندین مرحله مختلف تشکیل شده، گیمر را در نقش شخص جوانی قرار می‌دهد که مکان‌های عمومی را از زباله‌های قابل بازیافت پاک می‌کند و سعی دارد که با گیم‌پلی جذاب خود، اهمیت بازیافت را به آنها آموزش می‌دهد.

یافت بازی

طراحی این بازی‌ها، حرکتی نو با رویکردی جدید در فضانه رسانه‌های دیجیتال است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد.

برای دانلود بازی اندروید «یافت بازی» می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید و یا می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی، بازی را دریافت کنید.

برای دانلود یا تجربه آنلاین بازی‌های آموزشی نو نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی آنها مراجعه کنید.

[alert variation="alert-info"]این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده