نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴

تاسیس استودیو Wildlight Entertainment توسط سازندگان سابق Titanfall

سازندگان سابق اپکس لجندز و تایتان‌فال که در یک سال گذشته از ریسپاون جدا شده‌اند، استودیو Wildlight Entertainment را تاسیس کردند.

به تازگی گروهی از توسعه‌دهندگان بازی‌های Apex Legends و Titanfall 2 که قبلا در شرکت ریسپاون اینترتینمنت مشغول فعالیت بوده‌اند، استودیوی جدیدی را به نام Wildlight Entertainment تاسیس کردند. در حالی که هنوز هیچ جزئیاتی از اولین بازی این استودیوی جدید اعلام نشده است، اما آن‌ها در حال استخدام توسعه‌دهندگان ارشد در زمینه‌های مختلف هستند.

مدیریت استودیوی Wildlight به عهده‌ی چاد گرنیر، کارگردان سابق بازی Apex Legends خواهد بود. گرنیر علاوه بر کارگردانی بازی بتل‌رویال Apex Legends، در توسعه‌ی بازی‌های قدیمی‌تر ریسپاون به مانند Titanfall و نسخه‌ی اورجینال Call of Duty 4: Modern Warfare شرکت اکتیویژن نقش داشته است.

در کنار گرنیر به عنوان رئیس، اعضای دیگری از جمله محمد علوی به عنوان طراح، کارلوس پندا طراح ارشد سابق بازی Apex Legends، جیسون مک‌کورد به عنوان مدیر طراحی، خوزه زاوالا در نقش کارگردان هنری، رابرت توابه به عنوان طراح ارشد محیط و مایکل کوک در سمت طراح تکنیکی ارشد در استودیوی بازی‌سازی Wildlight Entertainment مشغول به فعالیت خواهند بود.

در واقع این استودیو متشکل از اعضای سابق ریسپاون است که در ۱۴ ماه گذشته آن را ترک کرده‌اند. به نظر می‌رسد برخی از این خروج‌ها به خاطر لغو توسعه‌ی چند پروژه توسط EA از جمله یک نسخه‌ی جدید و معرفی‌نشده از سری Titanfall بوده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده