نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: نمایش گیم‌ پلی بازی Star Wars: Battlefront بر روی PC

بازی Star Wars: Battlefront در نمایشگاه E3 2015 حضور گسترده‌ای داشت و علاقه‌مندان به این بازی در کنفرانس دو کمپانی الکترونیک آرتز و سونی شاهد نمایش گیم‌پلی بازی برای اولین بار روی کنسول پلی‌استیشن 4 بودند. اما درادامه با زومجی همراه باشید تا روند گیم‌پلی این بازی بر روی رایانه‌های شخصی را هم مشاهده کنید.

ویدیویی که درادامه مشاهده خواهید کرد همان نمایشی است که در کنفرانس سونی مشاهده کردیم. اما این بار شاهد نمایش بازی روی PC و همچنین قسمت‌هایی جدید که در کنفرانس سونی حضور نداشتند خواهیم بود. در این تریلر می‌توانید حالت «survival» که بازیکنان برای بقا در آن مبارزه می‌کنند را مشاهده کنید.

این ویدیو گروهی از دشمنان که توسط هوش‌مصنوعی کنترل می‌شوند را نشان می‌دهد و هدف بازیکنان در آن ایستادگی در برابر دشمنان با سلاح‌های علمی-تخیلی خود است.

قابلیت جدیدی که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد، به این شکل است که می‌توانید با استفاده از یک محافظ قدرتمند، مانع اصابت تیر به خود و همراهانتان شوید.

بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذارم و شما را دعوت به تماشای این ویدیو بسیار زیبا بر روی PC می‌کنم:

دانلود ویدیو

بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی حضور ویژه‌ای را در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده