نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

تخفیف بیش از ۶۰ بازی به مناسبت بیستمین سالگرد پلی‌استیشن

به مناسبت بیستمین سالگرد تولد پلی استیشن سونی برای بیش از ۶۰ بازی تخفیف در نظر گرفته است. در ادامه با جزئیات بیشتر خبر همراه زومجی باشید.

۲۰ سال از عرضه نخستین کنسول پلی استیشن و ورود این پلتفرم دوست داشتنی به بازار بازی‌های ویدیویی می‌گذرد و سونی این سالگرد را با برنامه‌های مختلفی جشن می‌گیردتا از کاربرانش به‌نوعی قدردانی کند. از همایش PlayStation Experience که به همین منظور برگزار شد بگذریم، به تخفیف ویژه بازی‌ها روی شبکه پلی استیشن می‌رسیم. در این جشنواره بیش از ۶۰ بازی مختلف از پلی استیشن 4 گرفته تا بازی‌های کلاسیک پلی استیشن 2 و پلی استیشن 1 حضور دارند. این تخفیف که از امروز مشمول بازی‌های سونی شده برای کاربران عادی تا ۶۵درصد است که اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هم باشند، می‌توانند تا ۷۵ درصد قیمت بازی‌ها را تخفیف بگیرند.

از امروز تا دوشنبه ۲۹ بهمن ماه (۱۹ ژانویه ۲۰۱۵) می‌توانید بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن را با تخفیف ویژه خریداری و بازی کنید. بازی‌هایی مانند Uncharted 2: GOTY Eition، Persona 4 Golden، Grand Theft Auto III، Killzone: Shadow fall و بسیاری بازی مطرح و به‌یاد ماندنی دیگر که در طول ۲۰ سال برای پلی استیشن عرضه شده با تخفیف ویژه در شبکه پلی استیشن قرار گرفته‌اند. برای مشاهده فهرست کامل بازی‌هایی که شامل تخفیف هستند به تفکیک پلتفرم اینجا کلیک کنید. از اینجا هم می‌توایند وارد شبکه پلی‌استیتشن شوید و نسبت به خرید بازی‌ها اقدام کنید. منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده