نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

از تاریخ ۱۳ مهر، تمام آیتم های بازی Project Spark رایگان خواهند شد

بازی Project Spark که به عنوان یک محصول رایگان منتشر شده بود (در این‌گونه بازی‌ها کاربران باید برای خرید آیتم‌های مختلف پول پرداخت کنند)، از تاریخ ۵ اکتبر (سیزدهم مهر) این روش را رها کرده و تمام آیتم‌های بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با انتشار بروزرسانی بعدی بازی Project Spark، کاربران دیگر نیازی به خرید آیتم‌های مختلف برای ساخت دنیای خود ندارند، چراکه مایکروسافت اعلام کرده تمام این محتویات به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Project Spark همچنین اعلام کرده از این پس شاهد انتشار بسته‌های الحاقی پولی مختلف مانند Conker's Big Reunion هم نخواهیم بود. مبلغ آیتم‌هایی که بازیکنان پس از تاریخ ۲۸ جولای (ششم مرداد) خریداری کرده‌اند، به آن‌ها بازگردانده خواهد شد. متاسفانه خریدهایی که پیش از این تاریخ انجام شده از این مزیت برخوردار نخواهند شد. مایکروسافت در این رابطه گفته است:
متاسفانه ما تنها می‌توانیم مبالغی که پس از تاریخ ۲۸ جولای پرداخت شده‌اند را به کاربران بازگردانیم. اگر در گذشته برای خرید آیتم‌های مختلف در Project Spark مبلغی پرداخت کردید، بدانید با این کار از یک دنیای بسیار وسیع که بازیکنان زیادی در آن زندگی می‌کنند حمایت کردید. از کمک‌های مالی‌ای که به Project Spark کردید نهایت سپاس را داریم.
بازی Project Spark سال گذشته به عنوان یک محصول کاملا رایگان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۸ منتشر شد. اگرچه این بازی یک محصول رایگان بود، اما اگر بازیکنان آیتم‌ها و بسته‌های مختلف را خریداری نمی‌کردند، انتخاباتی که برای خلق دنیای خود پیش‌رو داشتند بسیار محدود بود. Project Spark راهول سَندیل، مدیر تولید بازی Project Spark در رابطه با توقف تولید بسته‌های الحاقی پولی برای این بازی گفته است:
تیم ما و مایکروسافت برای دعوت بازیکنان بیشتر به دنیای Project Spark، کار تولید بسته‌های الحاقی پولی را متوقف کرد. با انتشار ۴۶ بسته مختلف که شامل دو هزار آیتم جدید بود، احساس می‌کنیم محتویات خوبی را برای بازیکنان این بازی تولید کردیم. علاوه بر این، همچنین تولید ماجراجویی‌های اپیزودی مانند Conker's Big Reunion را هم متوقف کردیم. ادامه داستان بازی و سرنوشت آن را به دست شما بازیکنان خلاق می‌سپاریم. منتظر داستان‌ها و تجربیاتی که از این سفر هیجان‌انگیز خلق می‌کنید، هستیم.
مایکروسافت همچنین اعلام کرده تمام پول رایج داخل بازی کاربران، به پول واقعی تبدیل و به حساب کاربری بازیکنان واریز خواهد شد. علاوه بر این، کاربرانی که نسخه فیزیکی Project Spark را خریداری کردند با مراجعه به خرده‌فروش موردنظر، می‌توانند مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند. بنابراین اگر هنوز موفق به تجربه بازی Project Spark نشدید، از تاریخ ۱۳ مهر می‌توانید وارد دنیای این بازی شوید و با تمام محتویات رایگان آن، به خلق دنیای موردعلاقه خود بپردازید. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده