نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تاریخ انتشار بازی Elite: Dangerous برای کنسول ایکس‌باکس وان مشخص شد

استودیو فِرانتیِر شب گذشته در خبری تاریخ انتشار دقیق بازی Elite: Dangerous برای کنسول ایکس‌باکس وان را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Elite: Dangerous که هم‌اکنون برای اعضای Preview (پیش‌نمایش) کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی است، در تاریخ ۶ اکتبر (چهارده مهر) به صورت رسمی برای تمام کاربران این کنسول عرضه خواهد شد. سیستم Preview ایکس‌باکس وان مانند دسترسی زودتر (Early Access) شبکه استیم است که در آن برخی از کاربران انتخابی، به محصولی که در روند تولید خود به سر می‌برد دسترسی پیدا می‌کنند.

دیوید بِرِیبِن، مدیرعامل فرانتیز پس از اعلام تاریخ انتشار دقیق Elite: Dangerous، اعلام کرد تمام سفینه‌ها و دستاوردهایی که بازیکنان اعضای Preview کنسول ایکس‌باکس وان به دست آوردند، به بازی اصلی قابل انتقال نخواهند بود.

با این حال بازیکنانی که در نسخه Preview آیتم‌های مختلف به دست آوردند، در زمان عرضه رسمی بازی پول رایج داخل بازی آن‌ها را دریافت خواهند کرد. مدیرعامل فرانتیر همچنین اعلام کرده بازیکنانی که در زمان برگزاری نسخه Preview بازی Elite: Dangerous این محصول را خریداری کنند، در زمان عرضه بازی یک جایزه انحصاری دریافت خواهند کرد. متاسفانه هنوز از ماهیت این جایزه رونمایی نشده است.

در انتها بریبن گفت انتقال اطلاعات و دستاوردها میان نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی Elite: Dangerous، در آینده امکان‌پذیر خواهد شد.

بِرِیبِن در گذشته اعلام کرده بود بازی Elite: Dangerous انحصاری زمانی ایکس‌باکس وان است و در تاریخ نامشخصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم منتشر خواهد شد. وی تاریخ پایان یافتن این قرارداد را اعلام نکرد، اما اگر دوست دارید بازی Elite: Dangerous را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید، سرانجام روزی موفق به انجام این کار خواهید شد.

بازی Elite: Dangerous در تاریخ ۱۴ مهر برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مایکروسافت از این بازی به عنوان رقیبی برای بازی No Man's Sky سونی و پلی‌استیشن 4 یاد می‌کند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده