نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

با تصاویر جدید Horizon: Zero Dawn، کیفیت بی نظیر آسمان این بازی را تماشا کنید

روز گذشته و در جریان نمایشگاه Siggraph 2015 و پنل « تکنولوژی رندرینگ واقعی»، اَندرو اسنایدر از استودیو گوریلا گیمز بر روی استیج حاضر شد و تصویری را از آسمان شگفت‌انگیز بازی Horizon: Zero Dawn و کیفیت واقعی آن منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با مشاهده این تصویر در ادامه، می‌توانید چهار حالت مختلف از آسمان بازی Horizon: Zero Dawn و کیفیت بسیار بالای آن را که بسیار شبیه به دنیای واقعی است، مشاهده کنید. برای مشاهده کیفیت آسمان در این تصویر، بر روی آن کلیک کنید:

Horizon Zero Dawn

علاوه بر این تصویر، گوریلا گیمز تصاویر سه‌بعدی را هم از قسمت‌های مختلف طراحی اِلوی، شخصیت اصلی بازی منتشر کرده که علاقه‌مندان برای تولید کازپِلی (مدل‌هایی که خود را شبیه به شخصیت‌های دنیای سرگرمی می‌کنند) این شخصیت از آن استفاده کنند.

به لطف این تصاویر سه‌بعدی، می‌توانیم نگاهی نزدیک به تیر و کمان الوی، طراحی مو و لباس او بیندازیم:

بازی Horizon: Zero Dawn شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخص به شکار روبات‌هایی که شبیه حیوانات رفتار می‌کنند قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است.

بازی Horizon: Zero Dawn که از زمان معرفی توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، در سال ۲۰۱۶ به‌‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، می‌توانید اولین نگاه به بازی Horizon: Zero Dawn را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده