نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

کوجیما پوستری خونین از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر کرد

هیدئو کوجیما، خالق افسانه‌ای سری Metal Gear Solid و بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، اخیرا پوستر بسیار زیبایی را از این بازی منتشر کرده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

کوجیما در حساب توئیتر خود گفته است این پوستر خونین که شخصیت اسنیک و کوایِت را نشان می‌دهد، از ماه مرداد تا شهریور از طریق برخی از خرده‌فروش‌ها برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

کوجیما همچنین اعلام کرده جمله ژاپنی که روی این پوستر قرار دارد، به معنای «عاقبت انتقام، لکه ننگ خون است» است.

 

شما می‌توانید از طریق این صفحه، پوستر کامل را مشاهده کنید.

اواخر ماه گذشته، آکیو آتسوکا، صداپیشه ژاپنی شخصیت اسنیک در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain اعلام کرد استودیو کوجیما پروداکشنز منحل شده است. در طرفی دیگر طی روزهای اخیر هم مطلع شدیم  نام کوجیما از روی باکس‌آرت بازی متالگیر ۵ هم حذف شده است. تمامی این اخبار حاکی از این است که پس از انتشار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، کوجیما و کونامی پس از سال‌های طولانی راه خود را از یکدیگر جدا می‌کنند.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده