نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

نولان نورث از همکاری با تروی بیکر در صداپیشگی بازی Uncharted 4 می‌گوید

بعید است یکی از بازی‌های بزرگ یا کوچک چند سال اخیر را نام ببرید و نولان نورث یا تروی بیکر در آن صداپیشگی نکرده باشند. اما در مورد Uncharted 4 قضیه فرق می‌کند، آن‌ها این بار در یکی از موردانتظارترین بازی‌های ۲۰۱۶ با هم همکاری کرده‌اند.

این دو صداپیشه در صنعت بازی‌های رایانه‌ای شهرتی کسب کرده‌اند و می‌توان آن‌ها را در حد و اندازه‌ی سلبریتی‌های هالیوود دانست. نورث که با صداگذاری روی شخصیت‌های بسیار محبوبی مانند نیتن دریک در سری Uncharted و دزموند مایلز در Assassin's Creed جایگاه بالایی در حرفه‌ی خود به دست آورده و صدای بیکر هم شاید بعد از ایفای نقش جوئل در The Last of Us شناخته شد.

جدیدترین شماره از مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن مصاحبه‌ای با نورث انجام داده و از او درباره‌ی زندگی یک صداپیشه و بازیگر بازی‌های رایانه‌ای پرسیده است. اما شاید بحث‌برانگیزترین سوال این روزها از او این باشد: آیا نورث از کسانی که مدام از او درباره‌ی همکاری با تروی بیکر در بازی Uncharted 4: A Thief's End سوال می‌کنند، خسته شده است؟ او پاسخ می‌دهد:

نه، ما همیشه این سوال را می‌شنویم و فقط به آن می‌خندیم. صادقانه بگویم، این جزئی از کار است و برای هر دوی ما بسیار خوب است. فکر می‌کنم جو و اتمسفر خوبی ایجاد می‌شود. خدای من، ما قبل از این روی بازی‌های بسیار کار کرده‌ایم و مردم متوجه نمی‌شوند. در Transformers ما در همه‌ی مراحل کنار هم بودیم، همینطور در Saints Row IV.

پس دقیقاً چرا Uncharted 4 فرصت مناسبی برای بیکر و نورث است که با یکدیگر روی یک بازی عظیم و پرخرج همکاری کنند؟ نورث اضافه می‌کند:

این همکاری جالبی است چون من قبلاً روی Uncharted کار کردم و او هم موفقیت بسیاری با The Last Of Us کسب کرده است. بنابراین هر دوی ما بازیگران نقش اول مرد بازی‌های ناوتی داگ هستیم. زمانی که صداگذاران انتخاب می‌شدند، او دقیقاً به این نقش می‌خورد. سازندگان این را احساس کردند و شرایط خوبی رقم خورد. حضور او باعث راحتی کار می‌شود و حرکت خوبی هم بود. اجرا کردن صحنه‌ها با او در کل حضورش در کار، سرگرم‌کننده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده