// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تمامی میان پرده های بازی Uncharted 4 به صورت هم زمان اجرا خواهند شد

استودیوی بازی سازی ناتی داگ اخیرا طی مصاحبه‌ای تایید کرد که قصد دارد شخصیت نیتن دریک و دنیای اکشنش را از تمامی جهات به صورت هم زمان بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اخیرا وب‌سایت پلی‌استیشن برنامه‌ی جدیدی تحت عنوان «گفتگو با بازی سازان» به راه انداخته و مهمان جدیدترین قسمت برنامه‌ی شان نیز اعضای استودیوی ناتی داگ بودند. طی این گفتگو آنتونی نیومن یکی از طراحان ارشد بازی Uncharted 4: A Thief's End توضیح داد که چگونه قدرت سخت افزارهای نسل جدید به تیم سازنده این فرصت را داده است که ویژگی‌های بسیار مختلف و جدیدی را به این مجموعه اضافه کنند. به اعتقاد نیومن یکی از این قدرت‌های جدید دقت بالا در ضبط فیلم‌ها و تصاویر است که به آن‌ها اجازه داده است تا از نظر بصری در زمینه‌ی انیمیشن‌ها و کات‌سین‌ها پیشرفت بسیار فوق العاده‌ای داشته باشند. او در این باره گفت:

ما به طور کلی در ساخت بازی Uncharted 4 از میان پرده‌های هم زمان استفاده کردیم که می‌توان گفت برای ما قدم جدیدی در زمینه‌ی گرافیکی و فنی به حساب می‌آید. دیگر از آن نوارهای سیاهی که پیش از این بین گیم پلی و میان پرده‌ها از آن استفاده می‌کردیم خبری نخواهد بود. چنین چیزی به ما اجازه خواهد داد که در روایت داستانی خود بسیار رِساتر عمل کنیم و آن یک پارچگی‌ای که همیشه بین گیم‌پلی و روایت داستانی قصد به وجود آوردنش را داشتیم را به ارمغان آوریم. البته در این قسمت ما در بازی‌های قبلی‌مان نیز بسیار خوب عمل کردیم اما این ویژگی ما را وارد مرحله‌ی بسیار جدیدتری خواهد کرد.

آن نیتن دریک فوق العاده خوش تیپ و زیبایی که در میان پرده‌ها مشاهده می‌کنید همیشه در گیم‌پلی نیز همراه شما خواهد بود. مدل سازی نور پردازی‌ها تقریبا شبیه واقعیت هستند. احساساتی که طی کات‌سین‌ها بر روی صورت نیتن مشاهده می‌کنید تمامی‌شان در گیم‌پلی بازی نیز حضور خواهند داشت.

Uncharted 4

البته استودیوی ناتی داگ پیش از این در پنل همایش PlayStation Experience نیز از جاه طلبی‌های خود در زمینه‌ی بصری و اینکه چگونه مراحل پردازش جزئیات در بازی پیش می‌روند نیز صحبت‌هایی انجام داده بود. به طور کلی باید گفت که بر خلاف اکثر بازی‌های نسل قبلی میان شخصیتی که در میان پرده‌ها مشاهده می‌کنید با شخصیت درون خود بازی وجود هیچ تفاوت خاصی وجود نخواهد داشت.

بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار است در بهار سال آینده به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده