نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

نقشه پرطرفدار Death Star در بازی Star Wars: Battlefront وجود نخواهد داشت

بدون‌شک یکی از خواسته‌های طرفداران در بازی Star Wars: Battlefront، بازی‌کردن در نقشه خاطره‌انگیز دِث اِستار (Death Star) بود، اما براساس اطلاعات منتشرشده، در بازی خبری از این نقشه نخواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تاکنون مشخص شده است که در بازی Star Wars: Battlefront مبارزات فضایی وجود نخواهد داشت، اما کمپانی الکترونیک آرتز امروز در خبری دیگر تایید کرد نقشه دِث اِستار هم در این بازی حضور نخواهد داشت:

در بازی Star Wars: Battlefront شاهد نقشه Death Star نخواهیم بود. با این حال منتظر اخباری که در رابطه با نقشه‌های جدید این بازی منتشر خواهیم کرد باشید.

حال که صحبت از مبارزات فضایی عظیم شد، مشخص شد سفینه‌های فضایی Star Destroyers (درادامه می‌توانید تصویر آن‌ها را مشاهده کنید) در بازی حضور خواهند داشت، اما نمی‌توانید با سلاح‌های خود آن‌ها را نابود و باعث سقوطشان شوید:

سفینه‌های فضای Star Destroyers را در بازی مشاهده خواهید کرد، اما نمی‌توانید با شلیک‌کردن به صورت فیزیکی آن‌ها را به زمین بیندازید. با این حال نحوه‌ی بازی‌کردن شما در بازی، روی مبارزاتی که فراتر از شما درحال انجام است تاثیرگذار خواهد بود.

2848823-star+wars+battlefront+_4-17_d

درطول روزهای آتی، نسخه آلفا بازی Star Wars: Battlefront در دسترس برخی از کاربران انتخابی قرار خواهد گرفت و با این اتفاق می‌توانیم نظرات آن‌ها در رابطه با این بازی را جویا باشیم. نسخه آلفا Star Wars: Battlefront تنها از طریق شبکه اُریجین الکترونیک آرتز در دسترس خواهد بود و برای شرکت در آن، ایمیلی از سوی الکترونیک آرتز برای شما ارسال خواهد شد.

بازی Star Wars: Battlefront که تنها با بخش آنلاین منتشر خواهد شد، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. طی هفته‌های اخیر، دایس اولین نمایش گیم‌پلی Star Wars: Battlefront را در نمایشگاه E3 2015 به مردم نشان داد. برای مشاهده نمایش این بازی در کنفرانس الکتروینک آرتز به اینجا و نمایش دیگر آن در کنفرانس سونی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده