نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

احداث وب سایت جدید Gears of War درست قبل از آغاز نمایشگاه E3 2015

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین معرفی‌هایی که می‌تواند E3 سال جاری را در یادها جاودانه کند، معرفی یک نسخه جدید از سری تحسین شده Gears of War است؛ اما احداث یک وب‌سایت برای این سری درست پیش از آغاز E3 چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

زومجی پیش از این در مقاله‌ای به معرفی بازی‌هایی پرداخت که می‌توانند با حضور خود در E3 2015، این نمایشگاه را شگفت‌انگیز کنند و حتما می‌دانید، یکی از این بازی‌ها، نسخه‌ای جدید از سری Gears of War بود. بازی که حالا تحت تملک مایکروسافت است و به نظر می‌رسد استودیو Black Tusk که حالا با نام The Coalition شناخته می‌شود،‌ در حال کار بر روی یک نسخه جدید از این بازی است.

حالا درست پیش از آغاز E3، این سری دارای یک وب‌سایت جدید شده است، وب‌سایتی که دارای یک انجمن جدید، صفحات هواداران و همچنین میزان پیشرفت بازیکنان است. اگر شما هم از بازیکنان قدیمی این سری هستید و یکی از بازی‌های آن را انجام داده‌اید، می‌توانید با ثبت نام در آن، میزان موفقیت و آمار بازی خود را مشاهده کنید.

gears of war new website

اگر از علاقه‌مندان پر و پا قرص این سری هستید و نمی‌توانید تا کنفرانس مایکروسافت که فردا ساعت ۲۱ شب به وقت تهران برگزار می‌شود، صبر کنید، وارد این وب‌سایت جدید شده و وقت خود را تا ساعت برگزاری کنفرانس بگذرانید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده