نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

اسباب‌بازی‌ لگوی پرندگان خشمگین نیز عرضه خواهد شد

جدیدترین سری از اسباب‌بازی‌های محبوب لگو قرار است بر اساس سری پرطرفدار شرکت رویو یعنی Angry Birds ساخته شود. برای اطلاع از جزییات این خبر که به تازگی از طریق وبسایت رسمی رویو اعلام شده است با زومجی همراه باشید.

این شرکت فنلاندی روز دوشنبه از همکاری با کمپانی The LEGO Group، سازنده‌ی اسباب‌بازی‌های لگو خبر داد. قرار است طی این همکاری، یک سری جدید از اسباب‌بازی لگو با تم مجموعه‌ی پرندگان خشمگین ساخته شود. اولین سری از این محصولات در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی، هم‌زمان با اکران فیلم پرندگان خشمگین عرضه خواهند شد.

طبق اعلام رویو، Angry Birds رکورد بیشترین دانلود را در بین بازی‌های موبایلی در اختیار دارد. این بازی در سال ۲۰۱۲ به آمار شگفت‌انگیز یک میلیارد دانلود دست پیدا کرده بود.

متاسفانه نه رویو و نه The LEGO Group هیچ تصویری از اسباب‌بازی لگوی پرندگان خشمگین منتشر نکرده‌اند، اما جیل ویلفرت، مدیر اجرایی کمپانی لگو اعلام کرد که این محصول مطابق انتظار طرفداران، بر اساس ویژگی «ساختارشکنی» بازی‌های مجموعه‌ی Angry Birds طراحی خواهد شد. او گفت:

طراحان ما سرگرم تولید ساختمان‌هایی هستند که سرگرمی و ساختارشکنی بازی‌های Angry Birds را قدرتمندتر از گذشته ارائه می‌دهند.

بازی بعدی از مجموعه‌ی اصلی LEGO با عنوان LEGO Jurassic World روز جمعه (پس‌فردا) و به طور هم‌زمان با فیلم جدید مجموعه‌ی پارک ژوراسیک به نام Jurassic World منتشر خواهد شد. همچنین بازی جدید دیگری از این مجموعه به تازگی معرفی شده که LEGO Worlds نام دارد و گفته می‌شود که برای رقابت با بازی Minecraft پا به میدان گذاشته است. این بازی هم‌اکنون به صورت دسترسی اولیه (Early Accress) در شبکه‌ی استیم منتشر شده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده